اخبار داغ

استیماچ: ترجیح می دهم بد بازی کنیم و ببریم

استیماچ: ترجیح می دهم بد بازی کنیم و ببریم
سرمربی سپاهان گفت: من باید کیفیت بازیکنان گسترش را به نفرات خودمان نشان دهم تا آنها بدانند چگونه مانع از گلزنی تیم گسترش شده و اقدام به گلزنی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایگور اسیتماچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل تیم گسترش فولاد اظهار داشت: همه می دانند که این سومین بازی ما طی 9 روز است. ما دو بازی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم و با دشواری این مسیر را طی کردیم. به هر حال بعضی از بازیکنان غایب هستند. نمی توانیم روی میلاد سرلک و علی کریمی حساب کنیم. همین طور بعضی از مصدومان که به ما اجازه نمی دهد با تیمی کامل دربرابر گسترش بازی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ما بازیکنان فوق العاده ای داریم و من از این نفرات انتظار دارم که عملکردی مشابه با بازی ذوب آهن انجام دهند. پاس های سریع دهند و سریع در میدان حرکت کنند. من در چنین شرایطی از تیم راضی خواهم بود و در این حالت نتیجه نیز به دست خواهد آمد.

,

استیماچ درباره دلایل حضور خود در تیم قهرمان ایران اذعان داشت: به هر حال برای یک مربی شروع کار از آغاز فصل خیلی راحت تر است اما من الان نمی توانم این برهه را تغییر دهم. من مصمم هستم که کار خود را انجام دهم و مسائلی را که مربوط به روش بازی تیم است تغییر دهم. اولین هدفم این است که سپاهان بازی فوتبال را سریع تر و بهتر انجام دهد و باعث شود که هواداران ما خوشحال شده و به بازی تیم افتخار کنند.

,

وی ادامه داد: برای من به عنوان یک مربی مهم ترین عامل پیروی بازیکنان از دستوراتم است. به طوری که وقتی آنها در پایان بازی به رختکن می آیند چیزی نباشد که انجام نداده باشند.

,

سرمربی سپاهان درباره حضور امیر حسین کریمی، بازیکن سابق این تیم در گسترش گفت: من در رابطه با امیرحسین کریمی باید بگویم که پروفسور لوکا رادمن و همچنین کرانچار با او کار کردند. به هر حال الان او با من نیست. من درباره تکنیک این بازیکن اطلاع دارم. ظرفیت پا به توپ شدن او بسیار خوب است. به عنوان مربی باید بگویم متاسف هستم از اینکه وی فردا با ما نیست.

,

سرمربی سپاهان در رابطه با شناخت خود از تیم های تبریزی افزود: من در این باره که مربیان دیگر چه کارهایی می کنند چندان اطلاعی ندارم. اما من می دانم که چه کارهایی می خواهم انجام دهم. در کارهایم بسیار جدی هستم. زیرا باشگاه از من انتظار دارد که کارم را به بهترین نحو انجام دهم. من بازی های زیادی را از حریفان سپاهان مطالعه کرده و آنالیزهای زیادی را انجام داده ام. این مساله به کار من در سپاهان کمک می کند. به این ترتیب می توانیم تلاش کنیم که نتیجه خوبی بگیریم. البته مربیان با هم تفاوت دارند و این بدان معنی نیست که من بهتر از دیگران هستم. ترکیب اصلی گسترش ترکیب بسیار خوبی است و این تیم در 5 بازی خود شکست نخورده است که نشان می دهد گسترش تیمی خوب با بازیکنان تهاجمی بسیار خوب است. من باید کیفیت بازیکنان گسترش را به نفرات خودمان نشان دهم تا آنها بدانند چگونه مانع از گلزنی تیم گسترش شده و اقدام به گلزنی کنند.

,

وی توضیح داد: ما سپاهان هستیم و باید در هر بازی با هدف برنده شدن کار را آغاز کنیم. البته این مساله سبب نمی شود که هیچ حریفی را دست کم بگیریم و یا مغرور باشیم. اما اگر یک تیم بخواهد از مقام قهرمانی خود دفاع کند تنها راه حل برنده شدن است. من تلاش می کنم که هم بازی خوبی ارائه دهیم و هم نتیجه گرا باشیم. بعد از بازی با ذوب آهن که 2-2 تمام شد، آن هم در شرایطی که حدود یک ساعت 10 نفره بازی کردیم و شکست مان در پنالتی ها اتفاق افتاد همه به من گفتند که سپاهان بازی را بسیار خوب انجام داد. شما فکر می کنید من خوشحال بودم؟ من به آنها گفتم ترجیح می دهم فوتبال بدتری بازی کنم ولی برنده شوم. زیرا بازی خوب و نتیجه بد راضی کننده نییست. من به عنوان هافبک فوتبال بازی می کردم و وقتی سنم بالا رفت کار خود را به عنوان مدافع ادامه دادم.

,

استیماچ افزود: البته ما تا حدودی افت داشتیم اما زمان این را نداریم که برای این مسائل ناراحت باشیم. در حال حاضر 5 بازی تا آخر نیم فصل باقی مانده است و ما 5 امتیاز از صدر جدول فاصله داریم.

,

 سرمربی سپاهان در خاتمه درباره حضور در ایران برای مربیگری استقلال گفت: اجازه بدهید در این باره صحبت نکنم. من الان سرمربی سپاهان هستم و درباره این تیم صحبت می کنم. 

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه