اخبار داغ

آمار رو به افزایش قربانیان رکود؛

۴۵ کارگاه زرگری در یزد تعطیل شد!/50 کارگاه دیگر در معرض خطر

۴۵ کارگاه زرگری در یزد تعطیل شد!/50 کارگاه دیگر در معرض خطر
رییس اتاق اصناف یزد از تعطیلی ۴۵ کارگاه زرگری در این شهر خبر داد و گفت: رکود اقتصادی به تعطیلی کارگاه های زرگری دامن زده و در صورت تداوم آن حدود ۵۰ کارگاه دیگر به همین سرنوشت دچار خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، رییس اتاق اصناف یزد از تعطیلی ۴۵ کارگاه زرگری در این شهر خبر داد و گفت: رکود اقتصادی به تعطیلی کارگاه های زرگری دامن زده و در صورت تداوم آن حدود ۵۰ کارگاه دیگر به همین سرنوشت دچار خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مهدی باغستانی افزود: صنعت مهم یزد طلاسازی است اما تشدید فشارهای مالیاتی و دریافت عوارض گوناگون توسط شهرداری ، روز به روز وضعیت صنوف تولیدی را بیشتر می کند.

,

وی ادامه داد: سیاست های اجرا شده برای خروج از رکود تاکنون تاثیری بر روی وضعیت اصناف در یزد نگذاشته و مشکلی را از آنان حل نکرده است.

رئیس اتاق اصناف یزد در ادامه با اعلام خبر تعطیلی ۱۶۰ کارخانه در شهرک صنعتی یزد گفت: اگرچه صنف موادغذایی از بقیه صنوف متحمل کمتر دچار ضرر و زیان شده اما با این حال کارخانه های تولید نان، نساجی و زرگری در یزد یکی پس از دیگری به سوی تعطیلی پیش می روند.

,
,
,

باغستانی افزود : متاسفانه کار به جایی رسیده که دیگر کسبه و بازاری ها در یزد از جیب خود و از پس اندازهای خود هزینه می کنند و رکود و فشار ماموران مالیاتی موجب شده که درآمد چندانی نداشته باشند.

,

وی در عین حال گفت: اگرچه در شرایط رکودی، کسبه باید مورد حمایت ویژه قرار گیرند اما متاسفانه علاوه بر ماموران مالیاتی، شهرداری ها نیز عوارض متعددی را به اصناف تحمیل می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه