اخبار داغ

وقتی دانشگاه آزاد ارومیه با چاله‌میدان اشتباه گرفته می‌شود؛

دانشگاه یا گذر لوتی صالح

دانشگاه یا گذر لوتی صالح
روز گذشته برای چندمین بار دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه شاهد درگیری بین دانشجویان بود، درگیری‌هایی که اغلب به دلایل واهی و بی‌خود بین چند دانشجو ایجاد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نسل برهان؛ روز گذشته برای چندمین بار دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه شاهد درگیری بین دانشجویان بود، درگیری‌هایی که اغلب به دلایل واهی و بی‌خود بین چند دانشجو ایجاد می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , نسل برهان؛,

به گزارش یک منبع آگاه، این درگیری که توجه تعداد زیادی از دانشجویان را نیز به خود جلب کرده بود با دخالت حراست دانشگاه و درنهایت معرفی دانشجویان خاطی به کلانتری پایان یافت.

,

, ,

دلیل این درگیری آن‌قدر کودکانه و شرم‌آور است که نسل برهان از بازگو کردن آن معذور است.

,

گفته می‌شود طرفین درگیری بعد از معرفی به کلانتری مصالحه کرده‌اند اما دانشگاه به دلیل جلوگیری از اتفاقات مشابه برخورد شدید در چهارچوب قانون با خاطیان را نظر گرفته است.

,

به نظر می‌رسد در فضایی که مشارکت عمومی دانشجویان پایین بوده و چاره‌ای برای افزایش آن اندیشیده نشود ناگزیر شاهد بروز چنین رفتارهایی خواهیم بود که ناشی از افت مشغولیت ذهنی و دغدغه‌های دانشجویان است.

,

 به نظر می رسد بهتر است دانشگاه تدبیری اندیشیده و در چهارچوب قانون و اراده حداکثری دانشجویان فضای مشارکت در دانشگاه را افزایش داده و از بروز چنین اتفاقات شرم‌آوری جلوگیری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه