اخبار داغ

جوکار در گفت‌وگو با دانا:

عده‌‌ای ساده اندیشانه با آمریکا برخورد می کنند/ هدف اصلی نفوذ، نابودی ماهیت جمهوری اسلامی است

عده‌‌ای ساده اندیشانه با آمریکا برخورد می کنند/ هدف اصلی نفوذ، نابودی ماهیت جمهوری اسلامی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن در کشور گفت: مهم‌ترین هدفی که دشمن در موضوع نفوذ به دنبال آن است، ازبین بردن اصالت و ماهیت جمهوری اسلامی است.
[

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن در کشور گفت: مهم‌ترین هدفی که دشمن در موضوع نفوذ به دنبال آن است، از بین بردن اصالت و ماهیت جمهوری اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دشمن به دنبال آن است تا یک پوسته‌ای به نام جمهوری اسلامی داشته باشیم که در راستای تامین منافع غرب کار کند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: زمینه‌های نفوذ به صورت ترکیبی است و دشمن از مجموعه‌ی بسترها و ابعادی که در این زمینه وجود دارد استفاده خواهد کرد، که مهم‌ترین این بسترها، زمینه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

,

جوکار خاطرنشان کرد: باتوجه  به عدم موفقیت آمریکایی‌ها در لحظات سختی مانند فتنه سال 78، فتنه88 و جنگ تحمیلی، این‌بار بوی تهدیدهای این کشور فرق کرده است و آن‌ها بیشتر به دنبال براندازی و ایجاد تغییر در دراز مدت هستند.

,

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص استفاده جناحی از کلمه"نفوذ" گفت: دو دسته هستند که مسئله نفوذ را جدی نمی‌گیرند، دسته اول کسانی هستند که ساده اندیشی می‌کنند و نمی‌توانند این را بپذیرند که دشمنی‌ آمریکایی‌ها تمام نشده است و دوم عده‌ای هستند که بسیار روشن و شفاف مخالف این موضوع هستند و حتی در گذشته هم که بحث تهاجم فرهنگی مطرح بود، این موضوع را قبول نداشتند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کسانی که می‌گویند برخی از کلمه "نفوذ" استفاده جناحی می‌کنند، همان کسانی هستند که پیش از این در مسائلی مانند تهاجم فرهنگی به سایرین می‌گفتند چنین چیزی وجود ندارد و شما دچار توهم شده‌اید.

,

 

,

انتهای پیام/ف

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه