اخبار داغ

بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی در امتداد بزرگداشت قیام سیدالشهدا، امام حسین(ع) است

بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی در امتداد بزرگداشت قیام سیدالشهدا، امام حسین(ع) است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری مراسم سالگرد روحانی مبارز شهید میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۰ طلبه شهید گیلان در آستانه شب اربعین حسینی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری مراسم سالگرد روحانی مبارز شهید میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۰ طلبه شهید گیلان در آستانه شب اربعین حسینی خبرداد.
ابراهیم طاهر نژاد گفت: شهدای روحانی در خط اسلام ناب حضرت محمد(ص) و ولایت مولا علی(ع) و نهضت ابا عبدلله(ع) به عنوان سند هویت اسلامی ایران جاودانه شدند.
وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره سردار جنگل، پاسداشت غیرت دینی و ملی گیلانیان ولایتمدار، شهید پرور، شجاع، مبارز و قهرمان پرور است که همواره در خط مقدم دفاع از آرمان های والای الهی همچون نگینی تابان بر حلقه وحدت ایرانیان در مبارزه با متجاوزان به حریم پاکی ها دلیرانه می درخشند.
مدیرکل یادآور شد: شهید میرزا کوچک جنگلی با نگاهی دینی نهضت جنگل را سامان داد و تشکیلات سیاسی نهضت هم با عنوان هیأت اتحاد اسلام، نمونه موفقی از حکومتداری عالمان دینی و سیاسیون مذهبی را ثبت تاریخ کرد.
ابراهیم طاهر نژاد تصریح کرد: بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی در امتداد بزرگداشت قیام سیدالشهدا، حضرت امام حسین(ع) است.
گفتنی است مراسم فوق سه شنبه ۱۰ آذر ۹۴ ساعت ۹ صبح در مسجد میرزا کوچک خان جنگلی در سلیمانداراب رشت و در جوار مزار میرزا کوچک با سخنرانی حضرت آیت اله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
,
,
,
,
,

n00143348-b

, n00143348-b, n00143348-b,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه