اخبار داغ

آیا قاتل شهید عبدی به‌زودی مجازات می‌شود؟

آیا قاتل شهید عبدی به‌زودی مجازات می‌شود؟
اما در این بین برخورد قاطعانه دستگاه قضایی و سرعت دادن برای رسیدگی به این پرونده، ضرورتی انکارناپذیر است که هم مردم، هم پلیس و هم خانواده این شهید انتظار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، بعد از شهادت شهید سیدمحمد عبدی‌پاشاکلایی و نصب بنر این شهید در جای‌جای استان، مردم از خود می‌پرسند آیا قاتل دستگیر شد؟ آیا او را به‌سزای عمل‌شان می‌رسانند؟ افکار عمومی خواهان عملکرد قاطع دستگاه قضایی در برخورد با افرادی است که در کنار از بین بردن نظم عمومی، بر روی پلیس اسلحه کشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
روز جمعه شانه‌های مردم شهرهای بابلسر، بهنمیر، ساری و نهایتاً روستای زادگاه شهید، پاشاکلا پیکر جوان زیبا و رشیدی را تشییع کرد که این شهید برای ایجاد امنیت، چهره در خاک کشید تا اراذل و اوباش مزاحمتی برای نوامیس مردم نداشته باشند؛ تشییع در چهار نقطه و ابدی شدن با پلاک شهید هدیه‌ای بود که برای شهید عبدی رقم خورد اما انتظار این است که دستگاه قضا نیز در این زمینه با پیگیری فوری و به‌موقع این پرونده و رساندن خاطیان به‌سزای عمل‌شان هم امنیت پایدارتر رقم بخورد تا هر کس به خودش اجازه ندهد به امنیت مردم تعدی کند.
لباس پلیس حرمت خاصی دارد و اقتدار این نیرو را مردم از لباسش می‌شناسند و اینکه در استانی امنی مثل مازندران که قرار داشتن این استان در بالاترین رتبه‌‎های امن استان از سوی وزارت کشور نشان‌دهنده تلاش شبانه‌روزی نیروهای فرماندهی انتظامی مازندران است اما اتفاق اینچنینی و شلیک به‌سمت مأمور پلیس که هنوز براساس گفته‌های مسئولان درگیری و زد و خوردی صورت نگرفت، نشان‌دهنده اوج مظلومیت این شهید بوده است.
دستگیری قاتل و هم‌دستانش ظرف 20ساعت، اقدام ارزشمندی است که پلیس ضمن نشان دادن دستخوش به اراذل و اوباش و اینکه مازندران استان امنی برای آنان نیست، حساب می‌آید و شاید اندک تسلی برای قلب پدر و مادر داغدیده جوان تازه‌دامادشان باشد اما در این بین برخورد قاطعانه دستگاه قضایی و سرعت دادن برای رسیدگی به این پرونده، ضرورتی انکارناپذیر است که هم مردم، هم پلیس و هم خانواده این شهید انتظار دارند.
,
,
,
 
,
انتهای پیام/رض
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه