اخبار داغ

یک نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی:

باید علیه منافقین افشاگری شود/قطع منافع اقتصادی داعش از بمباران آنها مهمتر است

باید علیه منافقین افشاگری شود/قطع منافع اقتصادی داعش از بمباران آنها مهمتر است
یک نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی گروهک تروریستی منافقین را فرقه‌ای مخرب و خطرناک توصیف و بر ضرورت افشاگری علیه این گروه برای جامعه بین‌الملل تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوان ریدلی، نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی در گفتگو با سایت هابیلیان (خانواده شهدای ترور) اظهار داشت: این فرقه که در لیست تروریستی آمریکا قرار داشت نقش ماشین جنگی صدام را ایفا می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به پرسشی درباره حمایت‌های دولت آمریکا از گروه‌های تروریستی علیه ایران گفت: این موضوع نشانگر دورویی غرب است. آن‌ها از یک سو تروریسم را محکوم می‌کنند و از سوی دیگر آن را ترویج می‌دهند.

,

وی افزود: تازمانی‌که سازمان ملل تعریفی از تروریسم ارائه نکند این سازمان‌های خشن به صدور تروریسم به ایران با آزادی کامل ادامه خواهند داد و تازمانی‌که کشورها به دشمنان دشمنشان پناه دهند، این بی‌عدالتی‌ها ادامه خواهد داشت.

,

این نویسنده انگلیسی گفت: از زمانی‌که جرج بوش مبارزه بی‌پایانش را علیه تروریسم آغاز کرده، امنیت در جهان کمتر شده است. علاوه‌برآن، جرایم بسیاری هستند که به‌عنوان اقدام تروریستی تعریف می‌شوند؛ حال‌آن‌که تنها یک اقدام مجرمانه هستند.

,

وی ادامه داد: اکنون نوبت سازمان ملل است که یک تعریف دقیق و قطعی از تروریسم ارائه کند و تا آن زمان کشورها و مردم در سراسر دنیا به اشتباه برخی اقدامات را به عنوان تروریسم تعریف خواهند کرد.

,

ریدلی در پایان داعش را یک سازمان جنایتکار مافیایی خواند که عمده درآمد آن از طریق گروگان‌گیری و فروش آثار باستانی و نفت است و تأکید کرد: به نظر من، قطع منافع اقتصادی داعش از بمباران آن‌ها بسیار مؤثرتر است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه