اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کرمانشاه:

نمایش رزمی فرهنگی "با افلاکیان" برای 200 هزار زائر سرزمین نور اجرا شد

نمایش رزمی فرهنگی "با افلاکیان" برای 200 هزار زائر سرزمین نور اجرا شد
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: رزم نمایش با افلاکیان به مدت 79 شب برای زائرین و کاروان های راهیان نور در اردوگاه توحید کرمانشاه اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوله بار ، سرهنگ علی یوسفی راد از کرمانشاه گفت: این رزم نمایش از شهریور ماه امسال آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه داشت که بیش از 200 هزار نفر از این نمایش بازدید داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
وی این نمایش را یکی از برنامه های شاخص برای زائرین راهیان نور دانست و گفت : 42 شب اجرای این نمایش ویژه کاروان های راهیان نور عمومی بوده و با آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزی بمدت 37 شب هم میزبان دانش آموزان بوده است.
,
 
,
سرهنگ یوسفی راد خاطر نشان کرد: در این رزم نمایش ۶۵ بازیگر مرد و ۳۰ بازیگر زن ایفای نقش می کنند که در مجموع ۹۵ هنرمند مجرب و با تجربه جهت انتقال مفاهیم دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا مشارکت و فعالیت دارند.
,
 
,
وی یادآور شد: در حال حاضر اجرای این نمایش به دلیل توقف موقتی اردوهای راهیان نور  و همچنین سرمای هوا  پایان یافته است  که در چند ماه آینده با فراهم شدن شرایط مناسب اجرای این نمایش از سر گرفته خواهد شد.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور کرمانشاه اظهار داشت: موضوع این نمایش حول محور دفاع مقدس و در چند بخش است که زندگی مردم و رزمندگان در مناطق قصرشیرین، گیلانغرب، پاوه، اسلام آباد و ... در زمان دفاع مقدس و نیز آزادسازی و بازگشت آزادگان و پیروزی عملیات مرصاد را به نمایش می گذارد.
,
 
,
سرهنگ یوسفی راد گفت: جلوه‌های ویژه هنری، اجرای آتش و انفجارات و اجرا بر روی پرده سایه در این رزم نمایش به‌کار برده می شود که این نوع نمایش های زنده و بازسازی صحنه های جنگ از تأثیرگذاری زیادی برخوردار است و برای چندمین سال پیاپی است که با استقبال روبرو است.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه