اخبار داغ

عکس‌نوشته/هدایت عملیات جاسوسی توسط شخص جان کری

عکس‌نوشته/هدایت عملیات جاسوسی توسط شخص جان کری
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بعضی از جاسوسان برانداز دستگیر شده با یک واسطه از جان کری دستور می‌گرفتند، گفت: آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی اختصاص داده است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از خطبه های نماز جمعه شهر ری: دولت‌مردان آمریکا آنقدر بی‌چشم و رو هستند که در همان حالی که شبانه‌روز برای مذاکره و گرفتن عکس یادگاری با مسئولین کشور ما در راستای موجه نشان دادن چهره کریهشان منت‌کشی و التماس می‌کنند، همزمان عملیات براندازی را نیز شخصا بر عهده دارند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اطلاعات حاصله از اعترافات مهم جاسوسان برانداز دستگیر شده در فعالیت‌های اطلاعاتی اخیر افشا نمود: آمریکا بیش از 2 میلیارد دلار بودجه سری برای براندازی جمهوری اسلامی اختصاص داده که 200 میلیون دلار آن صرفا تحت مدیریت شخص جان کری (وزیر امور خارجه آمریکا) هزینه می‌شود.

,

فرمانده بسیج ادامه داد: همین آقایی که پشت میز مذاکره لبخند می‌زند و کم مانده برای مذاکره اشک شوق هم بریزد، 34 پروژه براندازی را شخصا برنامه‌ریزی کرده و در حال مدیریت و هدایت آنهاست.

,

, ,

برای دریافت در سایز اصلی اینجا کلیک کنید

, اینجا]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه