اخبار داغ

معاون بهداشت درمان نیروی انتظامی خبر داد؛

تعبیه اتاقک‌هایی برای استراحت زوار حسینی در مناطق مرزی

تعبیه اتاقک‌هایی برای استراحت زوار حسینی در مناطق مرزی
معاون بهداشت درمان نیروی انتظامی گفت: زائران برای عبور از مرز، یا معطلی برای اخذ ویزا و پاسپورت دچار خستگی و مشکلاتی می‌شوند، که به این منظور اتاقک‌هایی برای این عزیزان در نظر گرفته‌ایم تا آرامش و سلامت روانی این عزیزان حفظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر سید محمدرضا سیداحمدیان، معاون بهداشت درمان نیروی انتظامی خدمات رسانی ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینا به حضور ناجا در سه نقطه مرزی کشور اشاره کرد و گفت: در سه نقطه مرزی مهران و چذابه و شلمچه کارکنان نیروی انتظامی در بخش پلیس مرزی و پلیس انتظامی و یگان ویژه حضور دارند و طبیعتاً هر کجا که کارکنان ناجا باشند معاونت ناجا هم باید برای پشتیبانی سلامت کارکنان حضور داشته باشد که در کنار خدمت‌رسانی به کارکنان به مردم هم خدمت‌رسانی می‌شود.

احمدیان، تصریح کرد: من در بازدیدی که از این سه مرز داشتم وضعیت بهداشتی را از دید کارکنان و دید مردم سنجیدیم و یکسری مشکلات در این نقاط بررسی و برطرف شد.

وی ادامه داد: چند پیشنهاد دیگری هم داشتیم که البته به سازمان‌های دیگر مربوط می‌شد؛ همچنین زائران برای عبور از مرز، یا معطلی برای اخذ ویزا و پاسپورت دچار خستگی و مشکلاتی می‌شوند، که به این منظور اتاقک‌هایی برای این عزیزان در نظر گرفته‌ایم تا آرامش و سلامت روانی این عزیزان حفظ شود.

 به زائران را فقط منحصر به ورود زائران به سرزمین عتبات ندانست و خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به زائران فقط انحصار به رفتن آنها به عتبات نیست و تدابیری اندیشیده‌ایم که در برگشت از سفر معنوی هم اقداماتی بیشتر از قبل انجام دهیم، و مسائلی مثل خستگی راه و بیماری‌هایی که در مکان‌های زیارتی شیوع دارد را تحت کنترل خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در صورت لزوم نیروهای بیشتری به مناطق مرزی اعزام می‌کنیم، افزود: در نقاط مرزی مدنظر، نیروهای ما حضور دارند و بر حسب مورد هر چقدر که به روز اربعین نزدیک می‌شویم در نظر داریم که تعداد نیرو‌ها را بیشتر کنیم و در صورت لزوم اگر مشکلی رخ دهد از نیرو‌های استانی پشتیبانی کننده استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سینا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه