اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام خبر داد

بارش‌ برف و باران در ایلام طی روزهای آتی

بارش‌ برف و باران در ایلام طی روزهای آتی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: ایلام تا 15 آذرماه به حالت آماده‌باش درآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس،  احمد کرمی در نشست با مسئولان شورای هماهنگی مدیریت بحران ایلام اظهار داشت: با عنایت به اخطارهای هواشناسی مبنی بر بارش‌های برف و باران در استان طی روزهای آتی و همچنین شرایط میزبانی ایلام از زوار امام حسین (ع) شرایط و حالت آماده‌باش به دستگاه‌های مربوطه داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: همه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی باید در این مدت در آماده باش کامل بوده و برای امدادرسانی احتمالی و خدمات‌رسانی به مردم و زوار اربعین حسینی آمادگی لازم را داشته باشند.

,

وی ادامه داد: از استان‌های همجوار از جمله تهران و مرکزی و ... درخواست کمک شده و در حال حاضر تجهیزات ضروری مانند بالگرد و مراکز سیار امدادی و اورژانس، گروه‌های گشت موتوری راهنمایی و رانندگی و ... تأمین شده است.

,

این مسئول اضافه کرد: به همه فرمانداران و بخشداران و دستگاه‌های زیرمجموعه اعلام شده که در آمادگی کامل به سر برده و از ارائه هرگونه ماموریت و مرخصی غیرضروری و ... خودداری کرده تا موج بارشی که قرار است طی روزهای آتی وارد ایلام شود از استان خارج شود.

,

کرمی تصریح کرد: شرکت‌های خدمات‌رسان مانند نفت و گاز، برق و آب و غله و ... که بیشترین نیازمندی‌های مردم مانند آب و برق و سوخت و نان و ... را تامین می‌کنند موظف شده که نیازهای اولیه خود را به مدت سه روز تامین و ذخیره‌سازی کنند و نانوایی‌های کشیک به کار خود بپردازند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: تمام شهرداری‌ها موظف به لایروبی جداول و پاکسازی جداول و ... شده تا در صورت بروز سیلاب کمترین خسارت به زیرساخت‌ها وارد شود.

,

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی استان ایلام طی روزهای آتی بارش باران و برف، مه و کاهش دما استان ایلام را در بر خواهد گرفت و حجم بارش‌ها نیز قابل ملاحظه خواهد بود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه