اخبار داغ

واکنش روزنامه رژیم صهیونیستی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب:

تایمز آف اسرائیل: آیت‌الله خامنه‌ای اسرائیل را وحشی‌تر از تروریست‌های پاریس خواند/ شهرک‌سازی اسرائیل نشان از قساوت این رژیم دارد

تایمز آف اسرائیل: آیت‌الله خامنه‌ای اسرائیل را وحشی‌تر از تروریست‌های پاریس خواند/ شهرک‌سازی اسرائیل نشان از قساوت این رژیم دارد
رهبر عالی ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای در نامه‌ای اسرائیل را متهم به انجام «بدترین نوع تروریسم در شصت سال گذشته» کرده و اقدامات اسرائیل را بسیار «وحشیانه‌تر» از حملات تروریستی پاریس اعلام داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، روزنامه اسرائیلی تایمز آف اسرائیل در واکنش به نامه رمقام معظم رهبری به جوانان غرب نوشت: رهبر عالی ایران، آیت‌الله علی خامنه‌ای در نامه‌ای اسرائیل را متهم به انجام «بدترین نوع تروریسم در شصت سال گذشته» کرده و اقدامات اسرائیل را بسیار «وحشیانه‌تر» از حملات تروریستی پاریس اعلام داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

در نامه رهبر عالی ایران به جوانان غربی در پی حملات پاریس، ایشان هیچ اقدامی را خشن‌تر و بی‌رحمانه‌تر از شهرک‌سازی اسرائیل نشمردند.

,

ایشان در این نامه آوردند: «اگر مردم اروپا اکنون چند روزی در خانه‌های خود پناه می‌گیرند و از حضور در مجامع و مراکز پرجمعیّت پرهیز می‌کنند، یک خانواده‌ی فلسطینی ده‌ها سال است که حتّی در خانه‌ی خود از ماشین کشتار و تخریب رژیم صهیونیست در امان نیست».

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه