اخبار داغ

میرلوحی در گفت‌وگو با دانا:

نامه رهبری جوانان غرب را از خواب غفلت بیدار می‌کند/اجتماع بزرگ اربعین؛ فرصتی برای ابلاغ نامه رهبری

نامه رهبری جوانان غرب را از خواب غفلت بیدار می‌کند/اجتماع بزرگ اربعین؛ فرصتی برای ابلاغ نامه رهبری
معاون روابط عمومی و بین المللی دانشگاه امام صادق گفت: دشمن با سوءاستفاده از حوادث پاریس سعی دارد تا یک موج جدید اسلام‌هراسی در غرب ایجاد کند و رهبری با تاکید بر اینکه داعش ساخته دست آمریکا و غرب است و به هیچ وجه مسلمان نیست، تمامی نقشه‌های غرب را نقش برآب کردند.
[

حجت الاسلام سید مصطفی میرلوحی در گفت‌وگو باشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی اظهار داشت: اصل این کار و خطاب مستقیم قرار دادن مردم، یک رسالت است و کار همه انبیا و اولیا خداوند هم همین بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باید از هر وسیله‌ای برای رساندن صدای حق و حقیقت به گوش جان‌های تشنه استفاده کرد، امام حسین(ع) همه‌ی به مردم از جمله سران قبایل، پیرمردان، زنان و جوانان نامه نوشتند و حتی برخی را شخصا وارد خیمه‌شان شدند و آن‌ها را به راه حق و مبارزه با ظلم دعوت کردند.

,

معاون روابط عمومی و بین المللی دانشگاه امام صادق با بیان اینکه گاهی مواقع با سخنرانی در رسانه و تلویزیون صدای ما به گوش افراد نمی‌رسد و لازم است به صورت مستقیم با آن‌ها سخن بگوییم گفت: تاثیر این کار رهبر معظم انقلاب خیلی بیشتر از سخنرانی در صداوسیما خواهد بود، چراکه وقتی نامه‌ای را به دست جوانان غربی می‌دهند و می‌گویند رهبر ایران و رهبر مسلمانان این نامه را برای تو نوشته است، تاثیر به سزایی در باورهای آن‌ها خواهد داشت.

,

میرلوحی خاطر نشان کرد: در اربعین حتی غیر شیعه‌ها و مسیحی‌ها هم می‌آیند، چرا که پیام آزادی امام حسین(ع) به گوش همه‌ی جهانیان رسیده است و اگر پیام رهبر معظم انقلاب هم به گوش مردم دنیا برسد، ندای آزادی‌خواهی که از انقلاب اسلامی برخاسته است به گوش همه‌ی مردم دنیا می‌رسد.

,

وی با تاکید بر اینکه از هر وسیله‌ای باید این پیام را به جوانان غرب رساند خاطر نشان کرد: اسلام دین اتمام حجت و عاشورا روز اتمام حجت است، و باید این پیام به گوش جوانان غربی برسد تا در روز قیامت نگویند که ما نمی‌دانستیم.

,

معاون روابط عمومی و بین المللی دانشگاه امام صادق با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله‌ی داعش و اسلامی نبودن آن در نامه به جوانان غرب عنوان کرد: این تاکید رهبر معظم انقلاب نشان از زیرکی ایشان دارد چرا که در این ایام دشمن سعی دارد تا موج اسلام‌گرایی که از نامه اول رهبری به جوانان غربی در اروپا ایجاد شده است را از بین ببرد.

,

میرلوحی تصریح کرد: دشمن با سوءاستفاده از حوادث پاریس سعی دارد تا یک موج جدید اسلام‌هراسی در غرب ایجاد کند و رهبری با تاکید بر اینکه داعش ساخته دست آمریکا و غرب است و به هیچ وجه مسلمان نیست، تمامی نقشه‌های غرب را نقش برآب کردند.

,

وی افزود: عده‌ای نیز در این بین از آن دسته جوانانی که علاقه به جهاد و ایثارگری دارند سوءاستفاده می‌کنند و آن‌ها را جذب گروه‌های تروریستی می‌کنند که نامه رهبر معظم انقلاب این دسته از جوانان را هم از خواب غفلت بیدار می‌کند و به آن‌ها نشان می‌دهد که راهی ما بین غربی بودن و وحشی‌گری وجود دارد و آن اسلام رحمانی و منطقی است.

,

انتهای پیام/نج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه