اخبار داغ

بازگشت زوار از طریق مرزهای چزابه و شلمچه

بازگشت زوار از طریق مرزهای چزابه و شلمچه
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: از روز گذشته زوار ایرانی کربلای معلی در حال بازگشت به کشور هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر حویزاوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز گذشته زوار ایرانی کربلای معلی در حال بازگشت به کشور هستند و در همین راستا تمهیدات لازم برای ورود آنها به کشور فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مردم و مسئولان دوشادوش هم برای استقبال از آنها در تلاش هستند و جای تقدیر دارد که این تلاش‌ها به‌ صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

,

مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: تاکنون 20 درصد زائران اربعین حسینی از طریق پایانه‌های مرزی چزابه و شلمچه در حال بازگشت به کشور هستند که امر بازگشت زوار نیز چون خروجشان از کشور مستلزم برنامه‌ریزی است.

,

حویزاوی ادامه داد: در روزهای آینده بر تعداد زائران بازگشتی به کشورمان افزوده خواهد شد و در همین راستا روند خدمت‌رسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

,

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 650 هزار زائر از مرزهای چزابه و شلمچه رهسپار نجف اشرف و کربلای معلی شده‌اند، گفت: برای تسریع در روند بازگشت زائران، تعدادی از مدیران استان‌ها نظیر مازندران و اصفهان در پایانه‌های دو مرز چزابه و شلمچه مستقر شدند و در حال فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای ورود زوار هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه