اخبار داغ

قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان:

بانیان کمپین "تغییر چهره مردانه مجلس" مجری نفوذ دشمن در حوزه زنان هستند

بانیان کمپین "تغییر چهره مردانه مجلس" مجری نفوذ دشمن در حوزه زنان هستند
قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: افرادی که سخن از تغییر چهره مردانه مجلس می‌زنند و از آن طرف سایت‌ها، نشریات و شبکه‌های اجتماعی را محیطی بیان تفکرات غلط خود کرده‌اند در حقیقت کُپی‌کننده و مجری تفکرات غربی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طنین یاس، فرشته روح افزا، قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه افراد مسئول در مسائل مربوط به زنان و خانواده باید تمام توان و فکر خود را برای حل مسائل زنان به کار ببرند، اظهار داشت: پرداختن به مسائلی که دردی از مسائل زنان دوا نمی کند بیشتر زمان و هزینه را هدر می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با توجه به اینکه چند ماه به برگزاری انتخابات مجلس مانده است بعضی از نهادها و مسئولان اقدام به فعالیت های انتخاباتی کرده اند و صحبت هایی را ارائه می دهند که منجر به انحراف افکار عمومی خواهد شد تا جایی که بعضی از مسئولان و کارشناسان امور زنان اقدام به راه اندازی کمپین با عنوان تغییر چهره مردانه مجلس کرده اند.

,

روح افزا در ادامه این مطلب تصریح کرد: اینکه در بوق و کرنا کردند که تعداد نمایندگان زن باید افزایش پیدا کند بدون اینکه راه های علمی آن را طی کنند، نه تنها کمکی به مجلس و جامعه زنان نمی کند بلکه مجلس را به سمت جنسیتی سوق می دهد و این کار بسیار غلط است.

,

وی با اشاره  به اینکه مجلس تا کنون جنسیتی نبوده است بلکه شایسته سالاری است، گفت: این مردم هستند که نمایندگان را انتخاب می کنند و دلیلی وجود ندارد که هر زنی که دارای هر زنی که دارای عدم توانمندی است بخواهد به مجلس راه پیدا کند.

,

قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: ما زنان شایسته و موفقی در دستگاه های اجرایی داریم اما باید این را بدانیم که مجلس تنها برای زنان نیست، مجلس جایگاه حقوقی است و انسان های توانمند باید وارد آن شوند و واقعا برای مردم و کشور کار کنند.

,

روح افزا بیان کرد: افرادی که سخن از تغییر چهره مردانه مجلس می زنند و از آن طرف سایت ها،نشریات و شبکه های اجتماعی را محیطی برای بیان تفکرات غلط خود کرده اند در حقیقت کُپی کننده و مجری تفکرات غربی هستند.

,

قائم مقام شورای فرهنگی اجتماعی زنان، ادامه داد: به جای زنانه کردن مجلس به دنبال این باشیم که اگر زنان توانمند داریم میدان را برای آنها باز کنیم و اگر نداریم برای پرورش آنها اقدام کنیم؛ صرف اینکه نگاه به مجلس زنانه باشد نشان می دهد که زنان ما ضعیف و ناتوان هستند و باید از آنها دفاع کنیم.

,

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب مدام در خصوص نفوذ دشمن هشدار می دهند اینگونه صحبت و سخن از سوی بعضی از مسئولان امور زنان نشان از نفوذ دشمن در حوزه زن و خانواده است، افرادی که چشم و گوش خود را به تفکرات غربی سپرده اند دنبال حقوق زنان نیستند.

,

روح افزا خاطرنشان کرد: باید افرادی که پایبند به اسلام ناب محمدی(ص) هستند وارد مجلس شوند نه آنهایی که از سکولار و اسلام آمریکایی تقلید می کنند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه