اخبار داغ

سردار سلیمانی:

برای یافتن شهادت دشت‌ها و کوه‌ها را پیموده‌ام/ شهادت در منا پایانی افتخارآمیز برای رکن‌آبادی بود

برای یافتن شهادت دشت‌ها و کوه‌ها را پیموده‌ام/ شهادت در منا پایانی افتخارآمیز برای رکن‌آبادی بود
فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده‌ درباره زخمی یا شهید شدن خود، گفت: این‌ها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌ها را برای پیدا کردنش پیموده‌ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس در تازه‌ترین اظهارنظر، یاد «عضنفر رکن‌آبادی» سفیر سابق ایران در لبنان را گرامی‌ داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار سلیمانی روز یکشنبه (دیروز)  ٨ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری الوقت در تهران گفت، شهادت در منا و پس از مناجات در عرفات و در سرزمین وحی برای آقای رکن آبادی یک پایان افتخارآمیز بود؛ وی با جهاد در راه خدا، به دیپلماسی رنگ وبوی دیگری بخشید.

,

سردار سلیمانی در این گفت‌وگو که در دفتر کار وی در تهران صورت گرفت، رکن آبادی را یک شخصیت انقلابی نامید که به دیپلماسی معنای تازه ای داده است. او گفت: «رکن آبادی زیر بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنگ ٣٣روزه تابستان ٢٠٠٦ میلادی، نقش مهمی در حفظ شیرازه لبنان در برابر این تهاجم داشت».

,

فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده‌ای که درباره مجروح یا شهیدشدن وی منتشر شده است، خندید و گفت: این‌ها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌هایی را برای پیدا کردنش پیموده‌ام.

,

رسانه‌های اسرائیلی و به تبع آن رسانه‌های حامی مخالفان سوریه در روزهای گذشته، اخبار و شایعات متعددی را از شهادت سردار سلیمانی سپس جراحت وی منتشر کرده بودند.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه