اخبار داغ

توقف پرسپولیس گل‌نزن مقابل نفت/ منصوریان یک امتیاز از برانکو گرفت

توقف پرسپولیس گل‌نزن مقابل نفت/ منصوریان یک امتیاز از برانکو گرفت
بتیم فوتبال پرسپولیس در روزی که چندین موقعیت گلزنی داشت، مقابل نفت تهران متوقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران رفت که  مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تا دقیقه 5 مسابقه پرسپولیس فقط یک ضربه کاشته روی دروازه نفت زد که مدافعان این تیم توپ را برگشت دادند.

,

در دقیقه 8 پرسپولیس پشت محوطه جریمه نفت یکبار دیگر صاحب یک ضربه کاشته این بار از جناح راست شد که این ضربه را محسن مسلمان به شکلی بدی زد و توپ تبدیل به ضد حمله شد.

,

در دقیقه 12 علیپور پس از عبور از مدافعان نفت توپ را زمینی به دهانه دروازه نفت فرستاد اما مهدی طارمی نتوانست از این موقعیت خوب گلزنی استفاده کند.

,

در دقیقه 14 پرسپولیس یک ضربه کرنر زد که حاصلی برای این تیم نداشت.

,

در دقیقه 15 مهدی طارمی یک فرصت گلزنی دیگر را از دست داد.

,

در دقیقه 17 علیپور مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار گرفت که ضربه او را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

,

تا دقیقه 18 مهاجمان پرسپولیس سه بار در آفساید قرار گرفتند.

,

در دقیقه 24 مهدی طارمی در مرکز حمله پرسپولیس قرار گرفت اما نه توانست خوب پاس  بدهد و نه شوت خوبی زد تا فرشاد احمدزاده سر او فریاد بکشد که چرا این توپ را به او نداده است.

,

در دقیقه 30 رامین رضائیان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار گرفت که بیرانوند بازهم ضربه بازیکن پرسپولیس را مهار کرد و سپس به دلیل مصدومیت چند لحظه‌ای روی زمین افتاد.

,

در دقیقه 33 ایمان مبعلی اولین کرنر نفت را زد که مدافعان پرسپولیس توپ را بگرشت دادند.

,

در دقیقه 33 مهدی طارمی توپ را به خوبی برای علیپور دیگر مهاجم پرسپولیس فرستاد که این بار علیپور فرصت گلزنی را از دست داد.

,

در دقیقه 35 نانگ بازیکن نفت با محسن بنگر درگیری لفظی پیدا کردند که داور تلاش کرد هر دو بازیکن را آرام کند و خطای بنگر را قبل از درگیری اعلام کرد.

,

در دقیقه 38 رامین رضائیان یکبار دیگر در محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد این بار هم ضربه‌اش را با بی‌دقتی به آسمان کوبید. بازیکنان پرسپولیس در این نیمه فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند. درست شبیه بازی هفته گذشته با استقلال اهواز که سرخپوشان فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند و در نهایت یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

,

در دقیقه 40 شوت میلاد کمندانی از پشت محوطه جریمه نفت با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

,

گل پرسپولیس: فرشاد احمدزاده در دقیقه 41 از جناح راست نفوذ کرد و توپ را در محوطه جریمه به میلاد کمندانی رسید و او با یک شوت دقیق گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

, گل پرسپولیس:, گل پرسپولیس:,

در دقیقه 42  شوت پیام صادقیان بعد از برخورد به مدافع پرسپولیس به تیرک دروازه خورد.

,

نیمه دوم:

, نیمه دوم:, نیمه دوم:,

در دقیقه ۵۰ نفت صاحب یک ضربه کاشته روی دروازه پرسپولیس شد که پیام صادقیان این ضربه را از جناح راست زد و توپ به مهدی شیری درون محوطه جریمه نفت رسید و شوت او با اختلاف زیادی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

,

در دقیقه ۵۴ پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که حاصلی برای این تیم نداشت.

,

در دقیقه ۵۵ شوت عباس بوعذار از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

,

در دقیقه ۵۸ ضربه سر علیپور با اختلاف از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

,

در دقیقه ۵۹ ضربه سر شیرجه‌وار نانگ به تیرک افقی دروازه پرسپولیس خورد. این دومین بار بود که تیرک دروازه مانع از گلزنی تیم نفت شد.

,

در دقیقه ۶۵ ضربه سر علیپور مهاجم پرسپولیس را دروازه‌بان نفت مهار کرد.

,

پنالتی پرسپولیس: در دقیقه ۶۸ محمد دانشگر مدافع نفت روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد که ضربه را خود طارمی زد اما علیرضا بیرانوند با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد تا طارمی حتی در زدن پنالتی هم برای گلزنی ناکام باشد.

, پنالتی پرسپولیس: , پنالتی پرسپولیس: ,

گل تساوی نفت: در دقیقه ۶۹ محمد دانشگر مدافع تیم نفت در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که با یک ضربه دروازه سوشا مکانی را باز کرد و گل مساوی تیم نفت را به ثمر رساند.

, گل تساوی نفت: , گل تساوی نفت: ,

در دقیقه ۷۵ ضربه کرنر پرسپولیس را علیرضا بیرانوند دفع کرد.

,

در دقیقه ۸۰ ضربه کرنر نفت را بازیکنان پرسپولیس برگشت دادند.

,

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به پیام صادقیان، حمید بوحمدان، ایمان مبعلی، مهدی شیری از نفت و احمد نورالهی، مهدی طارمی، محمد انصاری، محسن مسلمان از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

,

تیم پرسپولیس با این تساوی ۱۹ امتیازی شد و در رده هشتم جدول باقی ماند و نفت تهران هم با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم است.

,

ترکیب پرسپولیس:

, ترکیب پرسپولیس:, ترکیب پرسپولیس:,

سوشا مکانی، رامین رضاییان، محمد انصاری، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، احمد نوراللهی، علی علیپور، میلاد کمندانی( از دقیقه ۷۶ بابک حاتمی)، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی

,

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

,

ترکیب تیم نفت:

, ترکیب تیم نفت:, ترکیب تیم نفت:,

علیرضا بیرانوند، حمید بوحمدان، سعید لطفی( از دقیقه ۴۹ عباس بوعذار)، وحید امیری، محمد دانشگر، مهدی شیری،  سیامک کوروشی، ایمان مبعلی، پیام صادقیان( از دقیقه ۷۲ آرش رضاوند)، آلویز نانگ، و مهدی علیاری

,

سرمربی: علیرضا منصوریان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه