اخبار داغ

وجه مشترک پرسپولیس و نفت از نظر منصوریان

وجه مشترک پرسپولیس و نفت از نظر منصوریان
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما در خراب کردن فرصت های فراوان گلزنی شبیه پرسپولیس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بعد از 120 دقیقه بازی مقابل استقلال امروز دیدار سختی داشتیم. یک روز زمان ریکاوری داشتیم و می‌دانستیم خط آتش پرسپولیس خیلی قوی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: آنها راحت از خط دفاع حریفان می‌گذرند و با دروازه‌بان تک به تک می‌شوند. وجه مشترک ما و پرسپولیس این است که موقعیت زیاد حرام می‌کنیم و پرسپولیس به خاطر هوادارانش این موقعیت‌ها بیشتر به چشم می‌آید.

,

منصوریان ادامه داد: تیم ما خیلی جوان بود.ما ریسک زیادی کردیم و حضور یک بازیکن با تجربه برای اینکه به بازی ما ریتم بدهد لازم بود. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و در 6-7 دقیقه ابتدایی پرسپولیس را زیر فشار قرار دادیم و آنها فرار کردند.

,

وی ادامه داد: در یک موقعیت فردی آنها صاحب پنالتی شدند و با دریافت پنالتی توسط بیرانوند شروع دوباره‌ای برای ما بود و توانستیم گل مساوی را بزنیم. پرسپولیس در اواخر مسابقه احساسی شد و می‌توانستیم گل برتری را هم بزنیم.

,

سرمرب نفت تاکید کرد: یک پیام در هفته‌های اخیر دیده شده است و هواداداران پرسپولیس و استقلال توهین نمی‌کنند و این قابل تقدیر است و آنها تیم خودشان را تشویق می‌کنند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه