اخبار داغ

فولاد فاتح دربی اهواز شد

فولاد فاتح دربی اهواز شد
تیم فوتبال فولاد خوزستان با فرار از شکست و برتری در دربی اهواز در هفته سیزدهم لیگ برتر تا حدودی از بحران نتیجه نگرفتن فاصله گرفت. استقلال اهواز با این باخت در قعر جدول باقی ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته سیزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه دو تیم استقلال اهواز و فولاد خوزستان برابر هم به میدان رفتند که فولاد خوزستان شکست یک بر صفر در نیمه نخست را در ثانیه‌های پایانی بازی با برتری ۲ بر یک عوض کرد و به یک پیروزی شیرین و ارزشمند دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، فرزاد آشوبی در دقیقه ۳۸ و از روی نقطه پنالتی، گل برتری تیم استقلال اهواز را به ثمر رساند اما مهرداد جماعتی (۶۱) و حسین ابراهیمی (۶+۹۰- پنالتی) گل‌های برتری تیم فوتبال فولاد خوزستان را به ثمر رساندند.

,

دراگان اسکوچیچ که به خاطر شکست‌های اخیر در خطر اخراج قرار داشت، با این پیروزی خودش و تیمش را به آرامش رساند و بحران نتیجه‌گیری را پشت سرگذاشت.

,

با این پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان ۹ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده چهاردهم رسید اما استقلال اهواز که یک بازی کمتر دارد، با ۶ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه