اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در زاهدان:

با هوشیاری مردم مرزدار سیستان و بلوچستان توطئه دشمنان خنثی شده/مردم مرزدار استان در شرایط حساس کنونی مراقب باشند

با هوشیاری مردم مرزدار سیستان و بلوچستان توطئه دشمنان خنثی شده/مردم مرزدار استان در شرایط حساس کنونی مراقب باشند
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف استکبار از تفرقه میان مسلمانان حفظ امنیت رژیم صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار پاکپور امروز در همایش ذخایر انقلاب که در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: امنیتی که در استان سیستان و بلوچستان و جنوب شرق کشور داریم حاصل حضور مردم و مشارکت و سهیم بودن مردم در امنیت منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نیت شوم دشمنان در تشکیل گروههای تروریستی مانند القاعده ــ داعش و گروه‌های دیگر تروریستی گفت: هدف دشمنان اسلام از راه‌اندازی این گروه‌ها رو در رو قرار دادن مسلمانان به‌منظور تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

,

وی گفت: رو در رو قرار دادن مسلمانان در پاکستان، عراق، لبنان و سوریه و اکثر بلاد اسلامی حقیقتاً اتفاقی است که رخ داده و تروریسم سال‌های سال مردم را به خاک و خون کشیده است و بزرگان و ریش‌سفیدان باید در برابر توطئه‌های دشمنان بیدار باشیم.

,

سردار پاکپور اجرای طرح شهید شوشتری و نقش مردم مرزنشین استان در تأمین امنیت پایدار را مهم دانست و گفت: هم اکنون با هوشیاری مردم مرزدار سیستان و بلوچستان توطئه دشمنان خنثی شده که جای بسی قدردانی است.

,

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تحقق هرچه بیشتر وحدت عملی، مشارکت در تأمین امنیت و تحقق طرح‌های توسعه‌ای استان و حساسیت و هوشیاری در برابر حرکات و توطئه دشمنان را از وظایف مهم مرزداران کشورمان بیان کرد.

,

وی گفت: با توجه به توطئه دشمنان در حاشیه مرزهای ایران اسلامی، مردم مرزدار استان باید هوشیارانه در مقابل توطئه دشمنان به‌ویژه در شرایط حساس کنونی مراقب باشند.

,

در پایان این همایش بیانیه‌ای در چند بند در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین مشارکت هرچه بیشتر مردم استان در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای سردار شهید شوشتری قرائت شد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه