اخبار داغ

عضو شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی:

برای انتشار نامه رهبری در دنیا باید تلاش کنیم

برای انتشار نامه رهبری در دنیا باید تلاش کنیم
عضو شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی گفت: در پشت صحنه اتفاقاتی مانند حادثه تروریستی پاریس، سناریوی غربی وجود دارد و هدف این است تا اسلام را از گردونه خارج کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر جعفر اصلانی، در گفت‌وگو با خبرنگار سینا درباره انتشار نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی گفت: در دنیای امروز مولفه‌های قدرت تغییر کرده است و افکار و بینش انسان‌ها مولفه قدرت محسوب می‌شوند و مانند گذشته دیگر توپ و تانک ابزار اصلی قدرت نیست.

وی در ادامه افزود: غرب با ابزار متعدد سعی می‌کند بینش و افکار مردم در دنیا به ویژه جوانان را تحت تاثیر افکار شیطانی خود قرار دهد که در رأس حرکت علیه غرب مقام معظم رهبری قرار دارند و با نگارش نامه خطاب به جوانان غربی اندیشه انسان‌ها به ویژه جوانان را مورد خطاب قرار داده است تا اعتلای اندیشه بشر دنبال شود که هدف مقدسی است.

غربی‌ها به دنبال گسست مردم دنیا از اسلام هستند
عضو شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه حوادث پاریس یک مسئله از قبل برنامه ریزی شده است و عاملی اتفاقی نیست، ابراز کرد: تروریست‌ها عامل اجرای این طرح بودند و در پس این جریان فکر منسجم و طراحی وجود دارد و با هدفمندی ایجاد شده است تا در دنیای غرب که شرایط فکری و فرهنگی آنان دچار اشکال است و سوالات جدی درباره این موضوعات وجود دارد و به سمت الهیات، خداخواهی و معنویت گرایش دارد، ذهن‌ها را به سمت خاص منحرف کنند و با این اتفاق زمینه جریحه دار شدن احساس و عواطف غربی‌ها و زمینه گسست از اسلام، خدا و الهیات گسترش یابد.

وی در ادامه افزود: با اتفاقاتی مانند حادثه تروریستی در پاریس زمینه‌ای ایجاد می‌شود تا حرکت بزرگی در ذهن افراد ایجاد شود و مقام معظم رهبری با نوشتن این نامه به مقابله با هدف استراتژیک طراحان این حادثه برخواستند.

اصلانی، درباره محتوای نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی تصریح کرد: ایشان دست بر روی مطلبی گذاشتند که با حوادث تروریستی انسانیت بشر را جریحه‌دار می‌کند و در این باره تفاوتی میان مسلمان، مسیحی، یهودی و بی دین وجود ندارد، و انسانیت است که مورد تاخت و تاز قرار می‌گیرد.

نامه مقام معظم رهبری وجدان‌های بیدار را مورد خطاب قرار داده است
عضو شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی در ادامه افزود: در این نامه آنچه مورد تاکید واقع شده این است که انسان‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارند و اگر یک انسان در اروپا کشته شود به همان اندازه ناراحت می‌شویم که یک نفر در فلسطین، سوریه، عراق، یمن یا کشورهای دیگر کشته می‌شوند و این نکته ظریف وجدان‌های بیدار را مورد خطاب قرار می‌دهد.

آمریکا و غرب مادران اقدامات تروریستی در دنیا هستند
وی درباره ریشه های حوادث تروریستی مانند حادثه پاریس در نامه مقام معظم رهبری گفت: باید بدانیم ریشه‌های اقدامات تروریستی کجاست؛ این موضوع به نظام استکباری و غرب بر می‌گردد و آمریکا و غرب مادران اقدامات تروریستی هستند؛ این کشورها بر اساس منفعت طلبی و سود مادی دست به این اقدامات می‌زنند و در این حالت رژیم سعودی مورد تایید آنان قرار می‌گیرد به این دلیل که این رژیم دارای پول است و منافع این کشور در خدمت غرب قرار دارد.

عضو شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "اگر کسی نخواهد فرهنگ مبتنی بر ابتذال، معنی گریز و ستیزه جو را بپذیرد نباید محکوم شود"، تاکید کرد: باید مواظب باشیم که جوانان غربی با جریحه دار شدن احساسات بازیچه قرار نگیرند که به مبارزه ظاهری با اسلام بپردازند و نفرت آنان گسترش پیدا کند.

اصلانی، درباره نقش بسیج جامعه پزشکی، دانشجویان بسیجی و پزشکی در قبال این نامه اظهار کرد: این موضوع باید برای بسیجیان داخلی پذیرفته شود که حوادث در غرب یک برنامه است که در پشت صحنه آن سناریو وجود دارد و هدف این است تا اسلام را از گردونه خارج کنند؛ باید بدانیم که داعش و القاعده محصول یک تفکر و فرهنگ زاییده غرب است، پس باید با استعانت به پیام مقام معظم رهبری آن را به هر وسیله ای از جمله نقل شفاهی، وسایل ارتباط جمعی و اینترنت در جهان منتشر کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سینا,
,
,
,
, غربی‌ها به دنبال گسست مردم دنیا از اسلام هستند,
,
,
,
,
,
,
, نامه مقام معظم رهبری وجدان‌های بیدار را مورد خطاب قرار داده است,
,
,
, آمریکا و غرب مادران اقدامات تروریستی در دنیا هستند,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه