اخبار داغ

قربانیان توجه ویژه فردوسی‌پور!

قربانیان توجه ویژه فردوسی‌پور!
«بدیمنی برنامه نود برای میهمانانش» گزاره‌ای است که شاید بارها آن را درطول سالیان پخش برنامه نود شنیده‌ایم اما توجه بیشتر به این ماجرا نشان از صحت این داستان تا حدود زیادی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  «بدیمنی برنامه نود برای میهمانانش» گزاره‌ای است که شاید بارها آن را درطول سالیان پخش برنامه نود شنیده‌ایم اما توجه بیشتر به این ماجرا نشان از صحت این داستان تا حدود زیادی دارد. شاید تا‌به‌حال بازیکنان زیادی در برنامه نود حضور پیدا کرده‌اند که قطعا به خاطر درخشش خود مورد توجه فردوسی‌پور و برنامه‌اش قرار می‌گیرند اما این‌که چرا بعد از بیشتر شناخته‌شدن نزد مردم دچار افت می‌شوند، جای تعجب دارد. البته افراد مختلف دلایلی برای خودشان دارند که در نوع خود جالب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تاریخ چه می‌گوید؟
داستان بدبیاری‌های میهمانان نود را می‌توانیم از آرمناک پطروسیان آغاز کنیم. بازیکنی که درمدت ٧٠۴دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته و همین موضوع باعث شده بود در فصل ٨٠-٨١ لیگ برتر به برنامه نود دعوت شود. مجری برنامه نود آن شب خیلی سعی کرد این دروازه‌بان ارمنی را طوری جلوه دهد که می‌تواند حتی به‌عنوان دروازه‌بان اول ایران فعالیت کند اما در بازی بعدی همان برنامه آرمناک درون دروازه سپاهان مقابل استقلال گلی را پذیرا شد. حسین بادامکی، غلامرضا رضایی، سپهر حیدری، ‌ایمان موسوی و جواد کاظمیان از مطرح‌ترین بازیکنانی بودند که بعد از درخشش در لیگ برتر میهمان ویژه نود بودند و خیلی زود افت کردند. نخستین بازیکنی هم که اعلام کرد نحسی نود او را گرفته، جواد کاظمیان بود .

,
,

قربانی‌های اخیر
از آغاز لیگ پانزدهم طبق معمول سال‌های گذشته عادل فردوسی‌پور از ستاره‌های تیم‌های لیگ ‌برتری که کمتر دیده شدند، دعوت کرد تا در برنامه‌اش حضور پیدا کنند. افت فنی میهمانان برنامه نود امسال تقریبا به اوج خود رسیده و نفراتی همچون داریوش شجاعیان،‌ میلاد و مهرداد محمدی و روح‌الله سیف‌اللهی که ابتدای ستاره تیم‌های خود بودند، تا چند هفته روند درخشش خود را متوقف شده دیدند. حتی پخش کلیپ‌هایی از زندگی شخصی علیرضا فغانی در برنامه نود ازسوی برخی افراد یکی از عوامل اشتباه‌های فاحش این داور که ‌سال قبل فینال جام ملت‌های آسیا را سوت زد، برشمرده می‌شود.

,
,

اصل ماجرا
وقتی اظهارات برخی از قربانیان حاضر در برنامه نود را می‌خوانیم، شاید تصور کنیم که خیلی از آنها خرافاتی هستند و فقط قصد توجیه افت خود را دارند. البته به نظر می‌رسد این دلیل که بازیکنان جوان نمی‌توانند هیجانات خود را بعد از مشهورشدن درمیان مردم کنترل کنند، خیلی منطقی‌تر باشد. در هرصورت این ماجرا تا جایی پیش رفته که وقتی هر بازیکنی به برنامه نود دعوت می‌شود، مربیان و مسئولان باشگاهش به شدت نگران روزها و هفته‌های بعد از آن هستند. شب گذشته کمال کامیابی‌نیا،‌ هافبک تازه ملی‌پوش شده پرسپولیس میهمان برنامه نود بود و باید دید که آیا او هم به لیست بازیکنانی که بعد از مصاحبه رودررو با عادل فردوسی‌پور افت کرده‌اند، اضافه می‌شود یا از گذشتگان خود درس گرفته و از این پس با انگیزه‌ای دوچندان وارد میدان خواهد شد.

,
,

متا ورزش

,

hkjانتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه