اخبار داغ

هشدار شوستر به بارسایی‌ها

هشدار شوستر به بارسایی‌ها
برند شوستر، سرمربی آلمانی سابق رئال مادرید به بازیکنان بارسلونا هشدار داد وضعیت رئال در فصل گذشته را به خوبی مطالعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از مارکا، مراسم اعطای جوایز بهترین‌های لالیگا در بارسلونا برگزار شد و  سرمربی آلمانی در همین شب در مورد سرنوشت قهرمانی لالیگا حرف زد و گفت هنوز هیچ چیز مشخص نیست و راه درازی تا پایان فصل باقی است. شوستر وقتی با سئوال در مورد انتخاب بهترین بازیکن دنیا مواجه شد خیلی سریع پاسخ داد: «مسی برنده توپ طلا است و نیمار دوم، بدون هیچ شکی.» جالب اینکه این مربی آلمانی هیچ نامی از کریستیانو رونالدو برای کسب جایزه توپ طلا، نبرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, و به نقل از مارکا، مراسم اعطای جوایز بهترین‌های لالیگا در بارسلونا برگزار شد و  سرمربی آلمانی در همین شب در مورد سرنوشت قهرمانی لالیگا حرف زد و گفت هنوز هیچ چیز مشخص نیست و راه درازی تا پایان فصل باقی است. شوستر وقتی با سئوال در مورد انتخاب بهترین بازیکن دنیا مواجه شد خیلی سریع پاسخ داد: «مسی برنده توپ طلا است و نیمار دوم، بدون هیچ شکی.» جالب اینکه این مربی آلمانی هیچ نامی از کریستیانو رونالدو برای کسب جایزه توپ طلا، نبرد.,

 

,

انتهای خبر

, انتهای خبر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه