اخبار داغ

رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه خبر داد:

محور ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه تته بازگشایی شد

محور ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه تته بازگشایی شد
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه از بازگشایی مجدد محور ارتباطی پاوه-مریوان در گردنه تته خبر داد و تا شروع مجدد بارش ها، تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هزار ماسوله، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: به جهت تردد و رفاه حال مردم پاوه و مریوان و به دلیل آبگیری سد داریان و مسدود شدن جاده جایگزین هورامان در بین این دو شهرستان ، مجددا محور ارتباطی پاو-مریوان را در گردنه تته بازگشایی نمودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزار ماسوله,

 

,

ابراهیم شهریاری افزود: با تلاش نیروهای راهداری شهرستان پاوه و به دلیل عدم بارش ها در این چند روز مسیر ارتباطی پاوه مریوان را در گردنه تته که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود بازگشایی شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه بازگشایی این گردنه با وجود 4 متر برف، کاری سخت و مشکل بود گفت: به دلیل مسدود شدن مسیر جایگزین ارتباطی پاوه مریوان با آبگیری سد داریان، عملا تردد مردم به مریوان یا برعکس از راه سنندج با سختی امکان پذیر بود.

,

 

,

وی ادامه داد: تا احداث جاده ای جدید در بالاتر از سد داریان که تا حدود یک ماه دیگر به طول می انجامد، با بازگشایی گردنه تته، تردد از این مسیر امکان پذیر است.

,

 

,

شهریاری تصریح کرد: با شروع بارش های جدید در هفته آینده در منطقه، مجددا این گردنه با بارش برف مسدود خواهد شد.

,

 

,

وی گفت: علاوه بر آنکه تا حوزه استحفاظیه پاوه در گردنه تته بازگشایی شده است، حوزه استحفاظیه سروآباد و مریوان نیز توسط نیروهای راهداری شهرستان پاوه به جهت رفاه حال مردم نیز بازگشایی شده است.

,

 

,

وی در پایان افزود: از صبح فردا تردد در گردنه تته با زنچیر چرخ امکان پذیر است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه