اخبار داغ

وزارت امور خارجه و خط تذبذب+عکس نوشت

وزارت امور خارجه و خط تذبذب+عکس نوشت
ساخت نگاه و معرفت صحیح نسبت به انقلاب اسلامی یکی از وظایف اساسی وزارت امور خارجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب وبلاگ تمهیدات نوشت: خارج از مرزها با توجه به نگاه و فضای رسانه ای حاکم بر آنجا، دید غریبی به ایران اسلامی دارند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تمهیدات ,

 

,

ساخت نگاه و معرفت صحیح نسبت به انقلاب اسلامی یکی از وظایف اساسی وزارت خارجه کشورمان می باشد.

,

 

,

در این دو سال و اندی در حالیکه وزارت خارجه تقریبا تعطیل شده بود و در حال مذاکرات فشرده ای با 5+1 و مخصوصا آمریکا بود، اتفاقات مضری در فضای عمومی برای کشورمان افتاد که رهبری معظم انقلاب برخی از آنها را تبیین نمودند!

,

 

,

رهبر انقلاب در تبیین ضررهای ناشی از مذاکره با آمریکایی ها افزودند: «این کار ما را در افکار عمومی ملت‌ها و دولت‌ها به تذبذب متهم می‌کند و غربی‌ها با تبلیغات عظیم خودشان، جمهوری اسلامی را دچار انفعال و دو گانگی جلوه می‌دهند.»

, افکار عمومی,

 

,

Khareje

, Khareje, Khareje,

پس از قبول و تایید ضمنی گزارش آژانس توسط مذاکره کنندگان، فضایی جدید و مضاعف بر علیه ما ایجاد گشته است که ایرانی ها دروغگو هستند و دنبال کشتار ملتها با بمب اتم بوده اند و نمیتوان به آنان اعتماد داشت!

,

 

,

در حالیکه نامه دوم رهبری فرزانه انقلاب به جوانان غربی ارسال گردیده، بخشی از این فضای بد را آقایان مدعی تدبیر با قبول اتهامات کذایی به کشور تحمیل نموده اند! چقدر بد است مسئولی نفهمد که چه میکند و کدام راه را میرود!

,

 

,

اگر ما دائما در طول مسیر با اسناد، احکام و قضاوت‌هایی مواجه می‌شویم که بخشی از آن را ظالمانه می‌دانیم و ضمنی قبول میکنیم، پس چرا این همه امتیاز تقدیم طرف مقابل کرده‌ایم؟ امتیاز داده‌ایم که چنین نتایجی به دست بیاوریم؟ اساسا چه نیازی به معامله سیاسی با طرفی هست که ذره‌ای موضع خود را تعدیل نکرده و سرسختانه به راه خود می‌رود؟

,

 

,

آیا این خط تذبذب و دیپلماسی مردد با پروژه نفوذ ارتباطی دارد؟!

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه