اخبار داغ

عکس/کودک باران ندیده!

عکس/کودک باران ندیده!
دیدن عکس کافی است و نیازی به گزارش ما نیست. این قدر بدانید که خردسال خبر ما 14 ماهه است و به گفته خانواده اش این اولین بار است که توانسته باران را با آگاهی تجربه کند. همان گونه که می بینیند او زیر باران رفته و آن چنان شکفته است که غنچه ای در نسیم صبحگاهی!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، این روزها که ما نمی دانیم با بارش برف چکار کنیم - درست مثل وقتی که نمی دانیم با بارش باران چکار کنیم؛ درست مثل وقتی که نمی دانیم با خشکسالی و نباریدن باران و برف چکار کنیم؛ درست مثل وقتی که... . بگذریم. کلا ما نمی دانیم چکار کنیم- دیدن عکس العمل یک دختر خردسال به باریدن باران جالب تر از همیشه است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

به گزارش روزگارنو، دیدن عکس کافی است و نیازی به گزارش ما نیست. این قدر بدانید که خردسال خبر ما 14 ماهه است و به گفته خانواده اش این اولین بار است که توانسته باران را با آگاهی تجربه کند. همان گونه که می بینیند او زیر باران رفته و آن چنان شکفته است که غنچه ای در نسیم صبحگاهی!

عکس ها را ببینید و هم-زمان به این بیندیشید که چرا تک-تک ما از دیدن زلالی باران و سپیدی بی پایان برف این چنین نمی شکوفیم... تازه ممکن است از تشنگی و گرسنگی پژمرده هم بشویم: ( راستی این اتفاق در کالیفرنیا رخ داده و کودک ظاهرا اصلیتش به آسیای جنوب شرقی می رسد)















 
,
,
,
,
,
,












, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه