اخبار داغ

فرماندار تالش در مسجد محمدیه اهل تسنن تالش/

هفته وحدت زمانی مناسب برای بیعت با آرمانهای امام راحل است

هفته وحدت زمانی مناسب برای بیعت با آرمانهای امام راحل است
فرماندار تالش که بمناسبت هفته وحدت در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد بزرگ محمدیه اهل تسنن تالش در حضور برادران اهل تسنن و تشیع منطقه سخنرانی کرد از انقلاب اسلامی بعنوان یک انقلاب فراگیر و مردمی یاد کرد و افزود، هفته وحدت یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ این انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر ،مهندس فتح الهی که بمناسبت هفته وحدت در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد بزرگ محمدیه اهل تسنن تالش در حضور برادران اهل تسنن و تشیع منطقه سخنرانی کرد از انقلاب اسلامی بعنوان یک انقلاب فراگیر و مردمی یاد کرد و افزود، هفته وحدت یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ این انقلاب است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر,  ،مهندس فتح الهی که بمناسبت هفته وحدت در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد بزرگ محمدیه اهل تسنن تالش در حضور برادران اهل تسنن و تشیع منطقه سخنرانی کرد از انقلاب اسلامی بعنوان یک انقلاب فراگیر و مردمی یاد کرد و افزود، هفته وحدت یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ این انقلاب است ., مهندس فتح الهی که بمناسبت هفته وحدت در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد بزرگ محمدیه اهل تسنن تالش در حضور برادران اهل تسنن و تشیع منطقه سخنرانی کرد از انقلاب اسلامی بعنوان یک انقلاب فراگیر و مردمی یاد کرد و افزود، هفته وحدت یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ این انقلاب است .,

فرماندار تالش گفت: اگر قرار باشد به دنبال اتحاد منسجم باشد اشتراکات آنقدر زیاد است که اختلافات در برابر آن به شمار نمی آید.

,

وی گفت:باید توانها و امکانات را در جهت واحد و بر ضد دشمنان اسلام بکار بگیریم باید کینه ها و غرورها و همچنین فرقه گرایی ها و گروه بازی ها را برای تحقق امت واحده اسلام کنار گذاشت.

,

علی فتح الهی همچنین هفته وحدت را زمانی مناسب برای تجدید میثاق با ولایت فقیه و بیعت با آرمانهای امام راحل نامید و افزود ، اگر همین وحدت اسلامی را می توانستیم در دل انسانها رشد بدهیم همه مشکلات و حلقه مفقوده امروز جوامع اسلامی را نداشتیم.

,

وی در خصوص انتخابات نیز گفت: انتخابات یکی از مهمترین نمادهای وحدت در جامعه اسلامی است که باید شرایط حضور حداکثری مردم را در آن مهیا نمود و در چهارچوب قانون برای تفکرات و ایده ها و احزاب شرایط تبلیغات را فراهم نمود.

,

فرماندار تالش با اعلام ثبت نام از 24 نفر تا پایان روز پنج شنبه 3دی جهت رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تالش بزرگ گفت:اراده مردم برای انتخاب اصلح به سمت هر یک از این عزیزان باشد قطعاً او منخب شهرستان خواهد بود و ما نیز به عنوان امین مردم فرصت ها را غنیمت خواهیم شمارد تا برنامه ها و کارکردهای داوطلبان واجد شرایط را در اختیار مردم عزیز خواهیم گذاشت.

,

وی در پیاین ابراز امیدواری نمود تا یک انتخابات سالم در کمال آرامش برگزار گردد.

,

, ,

 

,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه