اخبار داغ

آقای شهردار شما مسئول هستید

وقتی آتش‌نشانی چلگرد برای اطفاء حریق با پیکان‌بار وارد می‌شود

وقتی آتش‌نشانی چلگرد برای اطفاء حریق با پیکان‌بار وارد می‌شود
اکنون ما بعنوان اهالی رسانه شهرستان کوهرنگ و زبان مردم به شهردار چلگرد توصیه می کنیم نسبت به رفع مشکل خودروی آتش‌نشانی اقدام کند و مسئولیت هر اتفاقی در زمینه آتش‌سوزی و حوادث مربوط به مسائل آتش‌نشانی می‌افتد با شهرداری چلگرد می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، شب گذشته به مناسبت آمادگی در برابر بلایا و حوادث طبیعی مانور فرضی (ساعت صفر) توسط فرماندار شهرستان کوهرنگ اعلام شد.

مانور "ساعت صفر" با هدف سنجش میزان‌ آمادگی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران  برگزار می شود.

مانور ساعت 18:12 دقیقه روز 3 دیماه توسط مرتضی زمانپور در روستای دهنو اعلام شد که بر اثر رانش زمین در این روستا، اتصال کابل های برق، تعداد 6 خانواده دچار حریق شدید شدند و از ادارات ستاد بحران خواسته شد تا سریع در محل حاضر شوند.

به محض اعلام خبر به ادارات، اداره برق بعد از 2 دقیقه برق مکان مورد نظر را قطع کرد و اکیپ کشیک این اداره روانه مقصد شدند.

اورژانس 115 و پایگاه جمعیت هلال احمر بعد از 4 دقیقه و اداره برق چند دقیقه بعد به محل رسیدند و آمادگی خود را به رخ بقیه ادارات کشیدند.

سپس بقیه ادارات از جمله راه و شهر سازی، کلانتری، راهور پلیس، سپاه پاسداران و سایر ادارات در کمترین زمان در محل حاضر شدند.

اما نکته قابل توجه این مانور انتظار بیشمار مردم و فرماندار کوهرنگ از رسیدن آتش نشانی بود که بعد از اتمام مانور و در حالی که همه در حال ترک صحنه بودند سر و کله آتش نشانی هم پیدا شد که 3 کپسول اطفاء حریق را در وانت پیکان بار (پیمانکار برف روبی شهرداری چلگرد) قرار داده بود بهمرا یک نفر آتش نشان وارد صحنه شد که باعث نا امیدی و دلسرد شدن مردم و فرماندار کوهرنگ شد.

اکنون ما بعنوان اهالی رسانه این شهرستان و زبان مردم به شهردار چلگرد توصیه می کنیم نسبت به رفع مشکل خودروی آتش نشانی اقدام کند چرا که مسئولیت هر اتفاقی در زمینه آتش سوزی و حوادث مربوط به مسائل آتش نشانی با شهرداری چلگرد می باشد و اگر اتفاقی واقعی بیفتد آتش نشانی چلگرد چه اقدامی می تواند انجام دهد ؟


فرماندار کوهرنگ در پایان این مانور به خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: این مانور برخلاف سایر مانورها بدون هماهنگی های اولیه و با هدف سنجش سرعت و میزان آمادگی دستگاه های خدمات رسان برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه نتایج مانور امیدوار کننده بود، تاکید کرد: نزدیک به 10 دستگاه اجرایی در این مانور خدمات خود را به نمایش گذاشتند.
 
زمانپور معتقد است مانور برگزار شده نشان داد درجه قابل توجهی از تعامل و همکاری در بین نهادهای خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهرنگ وجود دارد.

گزارش از همت بدری فرد



انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه