اخبار داغ

درخت وحدت اسلام در اعماق آبهای خلیج فارس کاشته می شود

درخت وحدت اسلام در اعماق آبهای خلیج فارس کاشته می شود
مسئول تیم روحانیون غواص در جزیره قشم از کاشت درخت نخل با شعار محمد(ص) پبامبر رافت و مهربانی در عمق 40متری آب های خلیج فارس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کریمی، مسئول تیم روحانیون غواص قم در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز با اشاره به برنامه این تیم برای کاشت درخت نخل به عنوان نماد وحدت مشلمانان در عمق 40 متری آب های خلیج فارس گفت: تیم ده نفره مشکل از روحانیون غواص و طلبه های نجات غریق به مناسبت هفته وحدت و همزمان با اعیاد کریسمس در منطقه سنی نسین خلیج فارس درخت وحدت را خواهند کاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی هرمز ,

 

,

وی اظهار کرد: درخت نخل به عنوان سمبلی بارز در دین اسلام است که با شعار محمد(ص) پیامبر رافت و مهربانی در عمق 40متری آب های خلیج فارس کاشته می شود.

,

 

,

کریمی  افزود:در حال حاضر رکود کاشت درخت در عمق 37/5 متری دریا در گینس ثبت شده که با هماهنگی های صورت گرفته با کاشت درخت وحدت در خلیج فارس ثبت جهانی خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به حضور و تمرین تیم 10نفره طلبه های غواص در آبهای قشم تصریح کرد: فردا با تلاش هشت نفر از اعضای این تیم درخت نخل وحدت در آبهای نیگون خلیج فارس قرار خواهد گرفت.

,

 

,

مسئول تیم روحانیون غواص با بیان اینکه جانمایی برای کاشت درخت هنوز انجام نشده ، خاطرنشان کرد: با انجام جانمایی درخت نخل وحدت  در سواحل قشم یا آبهای جزیره بوموسی کاشته می شود.

,

 

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه