اخبار داغ

رئیس کمیته امداد فراهان؛

اجرای آموزش مهارت آموزی برای 157 نفر/108 مورد اشتغالزایی برای مددجویان فراهان صورت گرفته است+تصاویر

اجرای آموزش مهارت آموزی برای 157 نفر/108 مورد اشتغالزایی برای مددجویان فراهان صورت گرفته است+تصاویر
سهمیه اشتغالزایی برای کمیته امداد فراهان در سال 94، 91 مورد اشتغالزایی بوده است و تاکنون با همکاری مسئولین برای 108 وام اشتغالزایی پرداخت و اشتغالزایی ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین احمدلو، ریئس کمیته امداد فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به آموزش مددجویان کمیته امداد گفت: توانمند سازی خانواده‌ها مدد جویان بخصوص نوجوانان و جوانان مددجو از مهمترین اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,

,

, ,
 
,
 وی با اشاره به آموزش های خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان افزود: اجرای آموزش های خود اشتغالی برای خانوادهای مددجویان بهترین فرصت برای استقلال اقتصادی این خانواده ها است.
,
 
,
 احمدلو با بیان اجرای طرحهای پایدار سازی و توسعه کوتاه مدت اظهار کرد: این طرح با هدف حرفه آموزی برای دانش آموزان تحت پوشش به مدت 1 الی 3 روز برگزار می شود و دانش آموزان یک مهارت را آموزش می بینند.
,

 

,

, ,

 

,
 
,
 
,
ریئس کمیته امداد با اشاره به اجرای طرحهای آموزشی بلند مدت در سال 94 گفت: امسال این طرح در حرفه کیف دوزی در روستای اسفین برای 10 نفر اجرا شد.
,
 
,
وی افزود: در سال جاری در راستای آموزشهای نسخه خوانی نظام پرستاری، کمیته امداد فراهان هزینه آموزش 16 نفر از فرزندان مددجویان پرداخت کرده است.
,
 
,
احمدلو با اشاره به مهارت آموزی 157 نفر از مددجویان کمیته امداد فراهان در زمینه های مختلف توضیح داد: آموزش های مهارت آموزی در زمینه رانندگی تراکتور، آرایشگری و خدمات کامپیوتری برای 31 نفر از مددجویان با همکاری کمیته امداد فراهان میسر شد.
,
 
,
 

 

,

, ,

 

,
ریئس کمیته امداد فراهان گفت: آموزش میناکاری با استقبال مددجویان تحت پوشش برای 38 نفر انجام شد و گواهینامه برای آموزش دیدگاه صادر شد.
,
 
,
وی فصل برگزای آموزش ها مهارت آموزی را برای مدد جویان، فصل زمستان دانست و گفت: با توجه به اینکه بیشتر مددجویان کمیته امداد فراهان از قشر کشاورز و دامدار هستند در فصل زمستان، مشغله کاری کمتری دارند و کلاسهای مهارت آموزی ما بیشتر در این فصل برگزار می شود.
,
 
,
احمدلو با اشاره به پرداخت وام های اشتغالزایی کمیته امداد افزود: امسال تاکنون کمیته امداد فراهان با پرداخت یک میلیارد و چهارصد وبیست و دو میلیون تومان برای 108 نفر از مددجویان اشتغالزایی ایجاد کرده است.
,
 
,
ریئس کمیته امداد فراهان اظهار کرد: سرفصل های اشتغالزایی وام گیرندگان از کمیته امداد فراهان، 88 مورد دامداری، 88 مورد در عرصه صنایع و 8 مورد خدماتی بوده است.
,
 
,
وی با بیان عمده اعتبارات منابع وام کمیته امداد اظهار کرد: منابع این اعتبارات پرداختی برای اشتغالزایی از منابع کمیته امداد و منابع بانکی و صنوق توسعه ملی است.
,
 
,
احمدلو خاطر نشان کرد: سهمیه اشتغالزایی برای کمیته امداد فراهان در سال 94، 91 مورد اشتغالزایی بوده است و تاکنون با همکاری مسئولین برای 108 وام اشتغالزایی پرداخت و اشتغالزایی ایجاد شده است.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/ک
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه