اخبار داغ

پس از برگزاری مراسم تنفیذ صورت می‌گیرد؛

آغاز ریاست جمهوری روحانی تا ساعاتی دیگر/ احمدی نژاد: تا ساعت 9 روز 12 مرداد خدمت می کنم

آغاز ریاست جمهوری روحانی تا ساعاتی دیگر/ احمدی نژاد: تا ساعت 9 روز 12 مرداد خدمت می کنم
محمود احمدی نژاد قبلا تاکید کرده بود که تا ساعت 9 روز 12 مرداد سال جاری هر ثانیه را برای انجام خدمت به کشور استفاده می کنم و باور دارم آینده ای درخشان در انتظار کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  دوره چهارساله ریاست جمهوری حجت‌الاسلام حسن روحانی تا ساعاتی دیگر و با برگزاری مراسم تنفیذ آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

قرار است این مراسم ساعت 17 امروز (شنبه 12 مرداد 92) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شود و طی آن دولت یازدهم به صورت رسمی سکان اداره کشور را برای مدت چهار سال بر عهده بگیرد.

,

مراسم تحلیف رئیس‌جمهور یازدهم نیز روز یکشنبه 13 مردادماه با حضور برخی مقامات داخلی کشور و جمعی از مقامات سایر کشورهای جهان برگزار خواهد شد.

,

شنبه 12 مرداد آخرین روز فعالیت دولت محمود احمدی‌نژاد پس از هشت سال فعالیت است.

,

دکتر محمود احمدی نژاد قبلا تاکید کرده بود که تا ساعت 9 روز 12 مرداد سال جاری هر ثانیه را برای انجام خدمت به کشور استفاده می کنم و باور دارم آینده ای درخشان در انتظار کشور است.

, دکتر محمود احمدی نژاد قبلا تاکید کرده بود که تا ساعت 9 روز 12 مرداد سال جاری هر ثانیه را برای انجام خدمت به کشور استفاده می کنم , دکتر محمود احمدی نژاد قبلا تاکید کرده بود که تا ساعت 9 روز 12 مرداد سال جاری هر ثانیه را برای انجام خدمت به کشور استفاده می کنم ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه