اخبار داغ

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان:

جوسازی‌های جبهه اصلاحات علیه شورای نگهبان غیرمنصفانه و جهت دار است

جوسازی‌های جبهه اصلاحات علیه شورای نگهبان غیرمنصفانه و جهت دار است
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان ضمن تاکید بر تمکین کردن به قانون و نظر مراجع قانونی، گفت: جوسازی های جبهه اصلاحات علیه شورای نگهبان به دلیل رد صلاحیت چهره های مطرحشان، به هیچ وجه قابل قبول و معقول نیست و کاملا غیرمنصفانه و جهت دار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول حامدیان در گفت و گو با صاحب نیوز، پیرامون تحلیل و ارزیابی خود از هجمه سنگین روزهای اخیر از سوی جبه هاصلاح طلبان کشور به بهانه رد صلاحیت چهره های مطرحشان، علیه شورای نگهیان، اظهار کرد: حقیقت امر آن است که از دیدگاه ما کاری که جبهه اصلاحات می کند و چنین هجمه سنگین اتهام و توهین را به مرجع قانونی شورای نگهبان وارد میکند، غیر منصفانه است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه رد صلاحیت افراد مختلف و یا اعلام عدم احراز صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان یک کار کاملا قانونی و براساس قانون است، گفت: اعتزاض گسترده و جهت دار جبهه اصلاحات در سنوات قبل هم مسبوق به سابقه بوده است و زمانی که مرجع قانونی شورای نگهبان براساس قانون رد صلاحیت می کرد،برایشان سنگین تمام می شد و پیش خود یک برخورد سیاسی تلقی می کردند.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان تصریح کرد: امروز براساس آخرین اعلام های رسمی، شاهد رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت از هر دو جناح مطرح کشور بودیم و هیچ غرض و رزی و برخوزد سیاسی و جناحی صورت نگرفته است.

,

وی ابراز کرد: رد صلاحیت افراد نباید برای جناح ها جای گله و شکایت باشد وبه صورت جوسازی اعتراض خود را منتقل کنند که کاری غیر قانونی نیست، بلکه باید با روش قانومند مراتب اعتراض خود را اعلام دارند تا مراجع قانونی پیگیری کنند.

,

حامدیان عنوان کرد: جوسازی های جبهه اصلاحات علیه شورای نگهبان به دلیل رد صلاحیت چهره های مطرحشان، به هیچ وجه قابل قبول و معقول نیست و کاملا غیر منصفانه و جهت دار است.

,

وی تاکید کرد: تعداد ثبت نام کنندگان برای نامزدی مجلس، غیر طبیعی بود و شاید خبر قطعی از پشت صحنه این نهضت ثبت نام کنندگان نداشته باشم ولی قاعدتا حجم غیر طبیعی نشان دهنده آن است که یک جریانی آن را هدایت می کند.

,

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان اصفهان بیان داشت: اگر حق کسی ضایع‌ شده است حتماً باید بررسی شود تا اگر ظلمی شده برگردد.

,

قائم‌مقام جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان ادامه داد: مراجع قانونی همچنین باید جلوی جوسازی و سیاسی‌کاری بعضی از جریانات که می‌خواهند موضوع رد صلاحیت‌ها را سیاسی جلوه دهند، بگیرند و افکار عمومی را روشن کنند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه