اخبار داغ

نماینده برتر بیمه پاسارگاد خبر داد:

تشکیل 160 پرونده خسارت دیدگان برف به مبلغ 300 میلیون تومان

تشکیل 160 پرونده خسارت دیدگان برف به مبلغ 300 میلیون تومان
نماینده برتر بیمه پاسارگاد در کشور گفت: تاکنون بالغ بر 160 پرونده با خسارات متجاوز از 300 میلیون تومان در غرب مازندران تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بلاغ،چندی پیش شریعت نژاد نماینده مردم عباس آباد ، تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد بحران استان مازندران که در مجتمع رشد شهرستان تنکابن برگزار شد ،از خدمات شرکت های بیمه بویژه در بخش کشاورزی انتقاد کرد و گفت: بیشتر شرکت ها بیمه گر تبدیل به دکان داران حرفه ای شدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از , بلاغ,

از همین رو به سراغ یکی از شرکت های بیمه رفتیم و درباره عملکرد بیمه پاسارگاد در قبال خسارت دیدگان برف به عنوان یکی از شرکتهای معتبر بیمه در نظام  بیمه کشور به گفتگو نشستیم.

,

"محمد شلفی" نماینده برتر بیمه پاسارگاد در منطقه 10 کشور در گفتگو با خبرنگار بلاغ،با نهایت تأسف و همدردی نسبت به حادثه دیدگان برف اخیر اظهار داشت : در پی بروز بحران اخیر مدیران ارشد  بیمه پاسارگاد در کشور به محض اطلاع از عمق فاجعه و به منظور جویا شدن از احوال حادثه دیدگان و دلجویی از خسارت دیدگان و همچنین تخمین و برآورد تقریبی میزان خسارات وارده غرب مازندران شدند.

, بلاغ،,

وی در ادامه گفت: درپی  ارسال نامه ای از سوی   آقای عباس حسنی دامانی   رییس بیمه بیمه پاسارگاد شهرستان تنکابن و ارایه گزارش بحران ناشی از برف اخیر  و همچنین پیگیری  های   آقای زاهدی ریاست محترم منطقه 10 بیمه پاسارگاد ،  آقایان حریری و  سجادیان به عنوان  مدیران بخش خسارت و آتش سوزی بیمه پاسارگاد کشور به منطقه سفر کرده تا از نزدیک عمق فاجعه و میزان  خسارات وارده ناشی از بارش سنگین برف را مورد بررسی قرار دهند.

,

وی ادامه داد: بازدید از نقاط شهری و روستایی شهرستان تنکابن و مشاهده  خساراتی که در اثر بارش سنگین برف بر  بخشهای مختلف  وارد گشته بود موجب آن گردید که مدیران ارشد بیمه پاسارگاد مرکز کشور طی تماس تلفنی با  آقای ضمیری مدیر عامل محترم بیمه پاسار گاد و تشریح عمق فاجعه مجوز پرداخت خسارت به حادثه دیدگانی که  بیمه برف و باران نداشته  ولی در بیمه نامه آنها طوفان درج شده بود  را در یافت نمایند.

,

 شلفی در مورد دستاورد سفر مدیران بیمه پاسارگاد گفت: تاکنون بالغ بر 160 پرونده با خسارات متجاوز از 300 میلیون تومان تشکیل شده است که به امید پروردگار از صبح روز شنبه مورخ 26 بهمن ماه پرداخت خسارت به حادثه دیدگانی که دارای یکی از  بیمه نامه های  طوفان و یا بیمه نامه برف و باران می باشند آغاز شد.

,

وی در همین راستا ضمن تشکر ویژه از مدیران ارشد بیمه پاسارگاد مرکزی در خصوص عملکرد  در خور تحسین این شرکت در قبال حادثه دیدگان برف اخیر غرب مازندران خاطر نشان کرد:یقینا عملکرد مثبت بیمه پاسارگاد  در ذهن مردم قدر شناس منطقه به یادگار مانده  و پاسخ مثبتی به  حسن توجه  42 نمایندگی فعال  درشهرستان های تنکابن، رامسر وعباس آباد خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه