اخبار داغ

توهین آشکار به اسلام در نشریه به اصطلاح دانشجویی و سکوت تامل‌برانگیز آقای سرپرست+سند

توهین آشکار به اسلام در نشریه به اصطلاح دانشجویی و سکوت تامل‌برانگیز آقای سرپرست+سند
توهین به دین مبین اسلام در نشریه دانشجویی دانشگاه یاسوج در حالی صورت گرفته است که رئیس دوم خردادی این دانشگاه تا کنون جلوی انتشار این اکاذیب درباره اسلام در این نشریه را نگرفته است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، نشریه افق یکی از نشریات دانشجویی دانشگاه یاسوج است که توسط انجمن علمی جامعه شناسی این دانشگاه منتشر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این نشریه در مطلبی با عنوان «که دل به دست کمان ابرویست کافرکیش» به قلم احسان خان محمدی اسلام را یک به عنوان دین معرفی نکرده و تنها آن را یک مذهب دانسته است.

,

وی در این مطلب با اشاره به مبانی بنیادگرایان اظهار داشته است دین ویژگی هایی دارد که اسلام شامل آن ویژگی ها نمی شود پس اسلام دین نبوده و تنها یک مذهب است.

,

وی در ادامه با زیر سوال بردن اقدامات نواب صفوی که یک  شهید و مبارز انقلابی است وی را یک فرد خود سر دانسته که سعی داشته با ترورها خود را اثبات کند و خودی نشان دهد.

,

در ادامه این مطلب آمده است: ترورهایی که نواب انجام می داده خشونت آمیز بوده و بیشتر این ترورها برای هدف های شخصی انجام می گرفته است.

,

این اقدامات تأمل برانگیز در این نشریه دانشجویی در حالی انجام گرفته است که رمضانی، سرپرست این دانشگاه تا کنون در برابر اقدامات ضد ارزشی این نشریه موضعی نگرفته است.

,

یکی از سایت های محلی در مورد رمضانی گفته که وی در اولین روز مدیریت دانشگاه یاسوج در اقدامی غیر قانونی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه که به عنوان مامور به تحصیل در مقطع دکترا در حال تحصیل بودند را قطع کرد.

در گام بعدی از سوی زیردستان او مشخصات تحصیلی و شناسنامه ای عده از اعضای هیئت علمی دانشگاه که بورسیه گرفتند در رسانه های استان به صورت غیر قانونی منتشر شد.

این اقدامات رمضانی در این حا متوقف نشد و در روز دانشجو الگوهای جدیدی را به دانشجویان معرفی کرد که جای شبهات زیادی را در اذهان مطرح کرد.

اتفاقات روز دانشجو و ۱۸ آذر امسال؛ پخش شبنامه و روزنامه در حمایت سران فتنه در دانشگاه و سکوت سرپرست دانشگاه؛ انتصاب و عزل های عجیب و … نیز از چشم ناظرین دانشجویی و غیر دانشجو پوشیده نماند.

سابقه این عضو هیئت علمی در سال ۸۸، سابقه او در دانشگاه بوشهر در دوران دانشجویی و اقدامات سیاسی و طایفه ای طی مدت سرپرستی بر دانشگاه یاسوج از جمله سایر مواردی است که در مورد رمضانی مطرح است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه