اخبار داغ

رئیس ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری؛

اقتصاد مقاومتی تنها راه شکوفایی اقتصاد کشور است/ روز 22 بهمن قله دهه فجر باید به صورت ویژه گرامی داشته شود

اقتصاد مقاومتی تنها راه شکوفایی اقتصاد کشور است/ روز 22 بهمن قله دهه فجر باید به صورت ویژه گرامی داشته شود
رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری به تعبیر مقام معظم رهبری از ۲۲ بهمن اشاره و گفت: ایشان روز 22 بهمن را بسیار مهم برشمردند و از این روز به عنوان قله دهه فجر یاد می‌کنند و از همین‌رو باید شاخص‌ترین برنامه‌ها برای این روز در نظر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: دهه فجر حماسه‌ای را یادآوری می‌کند که مردم در بوجود آوردن آن نقش اساسی ایفا کرده و با همه وجود در شکل‌گیری آن زحمت کشیدند.

وی تصریح کرد: دهه فجر بهانه‌ای است برای یادآوری نعمت‌های الهی که شکرگزاری آن واجب و ضروری است و باید هرلحظه شکرگزار داشتن آن باشیم.

وی تاکید کرد: این دهه فرصت مناسبی برای محاسبه نفس انسان بوده و لازم است  در دهه فجر انسان به خود رجوع کرده و ببیند کجا بوده و به کجا رسیده است؛ باید شکر عزتی که نصیب مردم شده است بجا آورده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دهه فجر را فرصتی مناسب برای بازخوانی پیام‌ها و سیره عملی امام دانست و ادامه داد: این دهه را باید به عنوان فصل طلایی در تاریخ ایران ثبت کرد.

گرجی خاطرنشان کرد: سال‌ها پیش انسان‌هایی وارسته همه دارایی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و باید برای شناساندن آن‌ها به مردم همه تلاش‌مان را بکنیم و آن‌ها را به جوانان معرفی کنیم.

وی دهه فجر را فصل مناسبی برای تبیین ظلم و ستم‌هایی دانست که از سوی رژیم طاغوت بر مردم وارد شد و ادامه داد: روزهای این دهه بزرگ باعث تداوم اقتدار و عزت اسلامی شده که با هم‌دلی و هم‌زبانی همراه است.

گرجی یادآور شد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری باید تلاش کنیم جشن‌های دهه فجر جشن واقعی باشند و با شور و نشاط برگزار شود و هدف بر این است که در این دهه جشن و سرور به همه نقاط چهارمحال و بختیاری وارد شود و باعث شادی همه مردم این استان در دهه فجر شود.

این مسئول ادامه داد: امسال محل برگزاری جشن‌های دهه فجر در چهارمحال و بختیاری از مصلی به فرهنگسرا منتقل شده تا بتوان جشن‌هایی درخور این دهه برگزار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: تجدید خاطره‌های روزهای انقلاب، مجسم کردن این حقیقت که تنها عامل پیروزی انقلاب مردم بودند و تبلور اینکه انقلاب اسلامی در اوج جوانی است و با گذشت ۳۷ سال همچنان جوان است از جمله ویژگی‌هایی است که برای دهه فجر از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‌شود و بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر باید شیرین، پرمغز و جهت‌دار باشند.

وی به  تعبیر مقام معظم رهبری از ۲۲ بهمن اشاره و گفت: ایشان روز 22 بهمن را بسیار مهم برشمردند و از این روز به عنوان قله دهه فجر یاد می‌کنند و از همین‌رو باید شاخص‌ترین برنامه‌ها برای این روز در نظر گرفته شود.

گرجی رویکرد برنامه‌های دهه فجر را را حول 6 محور دانست و بیان داشت: بصیرت‌افزایی که باید با تاکید بر آموزه‌های امام خمینی تبیین و تشریح شود محور اول برنامه‌ها است.

این مسئول امیدآفرینی را اولویت دوم در معرفی دستاوردهای انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: دشمن‌شناسی و عمق بخشیدن به درک مردم در این زمینه به عنوان اولویت سوم مطرح می‌شود که باید برای مردم تبیین شود چون این اولین راهپیمایی بعد از برجام است و باید به آن توجه ویژه شود.

وی اضافه کرد: هم‌دلی و هم‌زبانی، توصیه و تبیین چرایی و چیستی هم‌دلی و هم‌زبانی، نمایان‌سازی ابعاد هم‌دلی و هم‌زبانی و یک‌پارچگی تمایلات نظام، خودباوری و تقویت اعتماد به نفس ملی در راستای شعار ما می‌توانیم و نقش مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در شکوفایی اقتصاد کشور که تنها راه علاج است از دیگر محورهای برنامه‌های دهه فجر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه