اخبار داغ

گفتگو با یک جهادگر اقتصادی موفق؛

برای 30 نفر اشتغالزایی کردم/ صفر تا صد پرورش بلدرچین در مجتمع ققنوس دلیجان+تصاویر

برای 30 نفر اشتغالزایی کردم/ صفر تا صد پرورش بلدرچین در مجتمع ققنوس دلیجان+تصاویر
پرورش بلدرچین یکی از صدها طرحی است که در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد استقبال جوانان در جای جای این کشور قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام دلیجان؛ پرورش بلدرچین یکی از طرحی هایی است که بعد از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب مورد استقبال جوانان در جای جای این کشور قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیام دلیجان؛,

 

,

این طرح برای اولین بار در استان مرکزی در قالب مجتمع توسط یک کارآفرین در روستای چنارستان از توابع دلیجان راه اندازی شده است.

,

 

,

محمد حسن آقایی، مدیر مجتمع پرورش بلدرچین ققنوس در خصوص این مجتمع گفت: با توجه به خاصیت هایی که فراوارده های بلدرچین دارد این مجتمع با هدف تولید تخم و گوشت بلدرچین ارگانیک و ورود آن بر سفره غذایی خانوار با مدیریت بومی، راه اندازی شده است.

,

, ,

آقایی با اشاره به اینکه این مجتمع را در سال 91 راه اندازی کردم، اظهار کرد: هم اکنون این مجتمع به عنوان تنها واحد پرورش بلدرچین در استان مرکزی است.

,

 

,

وی به اهداف ایجاد این مجتمع اشاره کرد و ادامه داد: برای ایجاد اشتغال برای جوانان به روستای پدری آمدم تا با ایجاد این مجتمع در زمینه اشتغال زایی گام هایی را بردارم.

,

 

,

مدیر مجتمع پرورش بلدرچین ققنوس با بیان اینکه ظرفیت این واحد تولیدی 64 هزار قطعه است اضافه کرد: 60 هزار قطعه آن گوشتی و مابقی آن مولد هستند.

,

, ,

آقایی با اشاره به اینکه این مجتمع دارای پنج سالن است، اظهار کرد: از صفر تا صد فرآیند پرورش بلدرچین در این مجتمع انجام می شود.

,

 

,

وی ادامه داد: این مجتمع دارای پنج سالن پرورش و سالن های جوجه کشی، کشتارگاه، بسته بندی، انباردان جوجه کشی، واحد پرورش مولد و ... است.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

مدیر مجتمع پرورش بلدرچین ققنوس گفت: در واقع می توان گفت تمام امور مربوطه از زمانی که مولدها تخم گذاری می کنند تا زمانی که کشتار می شوند در این مجتمع انجام می شود.

,

 

,

آقایی به سرمایه گذاری صورت گرفته برای اجرای این مجتمع اشاره کرد و گفت: برای اجرای این مجتمع یک میلیارد تومان سرمایه شخصی و 350 میلیون تومان وام بانک کشاورزی دلیجان استفاده شده است.

,

 

,

وی ادامه داد: در حال حاضر برای بیش از 10 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است و علاوه بر این برای 20 نفر هم به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

,

 

,

مدیر مجتمع پرورش بلدرچین ققنوس بیان کرد: محصولات تولیدی این مجتمع علاوه بر تامین نیازهای شهرستان و استان به تمام نقاط کشور از جنوب تا شمال و از غرب تا شرق کشور ارسال می شود.

,

 

,

آقایی با اشاره به اینکه محصولات تولیدی این مجتمع از کیفیت مطلوبی برخوردار است یادآور شد: در تلاش هستیم از سال آینده صادرات محصولات را داشته باشیم.

,

 

,

وی اظهار کرد: برای اجرای این مهم شناسایی بازار های هدف در دستور کار تعدادی از کارشناسان قرار گرفته است.

,

 

,

این فعال حوزه اقتصاد مشاغل خانگی با اعلام رضایت از طرح به اجرا درآمده‌اش گفت: با توجه به اینکه با کمترین میزان سرمایه افراد جویای کار علاوه بر اینکه می توانند برای خود اشتغال ایجاد کنند می توانند در حوزه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند. در این صورت علاوه بر اینکه به تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه قطع وابستگی به خارج و کمک به تولید داخلی خواهند کرد و در مسیر خودکفایی شخصی نیز موفق می‌شوند.

,

 

,

آقایی خاطرنشان کرد: علاوه بر پرورش بلدرچین، در شهر قم به کار الکترونیکی مشغول هستم که در آنجا تعدادی کارمند دارم. اکنون از درآمدهای مجتمع بی نیاز هستم. درشغل اولم به لطف خدا موفق هستم و بعد از اتمام ساعت کاری و رسیدن به امور مشتری ها، به سراغ شغل دوم آمده و دراین قسمت فعالیت می کنم.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه