اخبار داغ

با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)؛

مراسم رونمایی از مزار شهید شاخص سال ۹۴ در بهشت زهرا برگزار می شود

مراسم رونمایی از مزار شهید شاخص سال ۹۴ در بهشت زهرا برگزار می شود
مراسم رونمایی از مزار شهیدان واعظی و جعفریان با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و خانواده شهیده واعظی در قطعه 39 بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوزمراسم رونمایی از مزار شهیدان واعظی و جعفریان با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و خانواده شهیده واعظی ، پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه در قطعه ۳۹ بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

 

,

 

,

 

,

مسئول برگزاری این مراسم و فرمانده بسیج خواهران باقرشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مراسم رونمایی از مزار شهیدان واعظی و جعفریان(طیبه واعظی، ابراهیم جعفریان، مرتضی واعظی و فاطمه جعفریان) فردا پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۵ در قطعه ۳۹ بهشت زهرا برگزار می شود.

, باقرشهرنیوز ,

ناصریان افزود: این مراسم با حضور سردار نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ، خانم اصلانی مسئول جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین، خانواده آن شهیدان و مدیران و مسئولین شهری و بسیجیان منطقه برگزار و حضور برای آحاد مردم بلامانع است.

,

وی ادامه داد: همزمان با این مراسم ، افتتاح مجموعه ارمغان مادری (زندگینامه شهید طیبه واعظی) به همت حوزه بسیج خواهران شهدای گمنام باقرشهر  و با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)،ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) و شهرداری باقرشهر در کنار قبور مطهر شهدا کلید خواهد خورد.

,

گفتنی است ؛ شهید طیبه واعظی شهید شاخص سال ۹۴ در سال ۱۳۳۷ در یکی از روستاهای اصفهان متولد و در سال ۱۳۵۰ طیبه با پسر خاله مجاهدش ابراهیم جعفریان ازدواج کرد. در سال ۱۳۵۴ به علت تعقیب ساواک با اتفاق همسر و کودک شیرخواره اش زندگی مخفی را انتخاب نموده و  دوسال بعد ساواک ، طیبه، ابراهیم و پسرشان محمدمهدی را پس از چند روز شکنجه از تبریز به کمیته تهران منتقل می کنند و یک ماه تمام آنها را زیر سخت ترین شکنجه ها قرار می دهند و سرانجام در سوم خرداد ۵۶ زیر شکنجه به شهادت می رسند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه