اخبار داغ

مدالی از جنس عشق، تقدیم به رهبر انقلاب؛

اهدای مدال مسابقات آسیایی توسط بانوی تیرانداز همدانی به حضرت امام خامنه ای(حفظ الله)

اهدای مدال مسابقات آسیایی توسط بانوی تیرانداز همدانی به حضرت امام خامنه ای(حفظ الله)
بانوی تیرانداز همدانی که در مسابقات هند توانست سهمیه المیک 2016 برزیل را کسب کند گفت: رهبرم را از صمیم قلب دوست دارم و مدالم را به ایشان تقدیم می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش ؛ ظهر امروز مراسم استقبال از این مه لقا جام بزرگ بانوی ورزشکار و راضیه خدابنده لو مربی همدانی تیم ملی با تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در میان استقبال انبوه جامعه ورزش استان همدان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش ؛,

جام بزرگ در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص سطح مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات نسبت به مسابقات گذشته بالاتر بود و در هر ماده ورزشکارانی زیادی حضور داشتند که همگی از بهترین های جهان بودند و خوشبختانه من هم با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شده بودم.

,

وی افزود: خدا را شکر می ‌کنم که با کسب مدال ارزشمند نقره توانستم جواب زحمات پدر و مادرم و تمام افرادی که برایم زحمت کشیده بودند را بدهم و رهبرم را از صمیم قلب دوست دارم و مدالم را به ایشان تقدیم می کنم..

,

بانوی المپیکی تیراندازی استان با بیان اینکه سطح مسابقات هند بسیار بالا بود گفت: بسیاری از تیراندازانی که رنکینگ بالایی دارند در این مسابقات حضور یافته بودند و هدف آنها نیز مانند من کسب سهمیه بود و خوشحالم که سهمیه به کشور ایران رسید.

,

جامه بزرگ بیان کرد: این نخستین سهمیه تیراندازی ایران در مسابقات سه وضعیت خفیف بود و ما برای حضور در این رقابت ها چندین هفته در تمرین بودیم و تمرینات پر فشاری داشتیم و پس از چندین مسابقه که نتوانستم کسب سهمیه کنم این بار طلسم را شکستم و سهمیه المپیک ریو را بدست آوردم.

,

بانوی المپیکی تیراندازی همدان یادآور شد: در این رقابت‌ها ثابت شد که این تیم پتانسیل کافی برای موفقیت در المپیک را دارد و نباید با کمبود تجهیزاتی چون فشنگ فرصت‌های خوب از این تیراندازان گرفته شود.

,

وى با اشاره به هزینه بالاى فشنگها اظهار کرد: به دلیل تحریمها دو سال است که براى تهىه فشنگ در فدراسیون و استان با مشکل روبرو هستىم و تمرینات خود را با تفنگ خالى انجام مى دهیم.

,

جامه بزرگ با اشاره به برنامه آینده خود برای حضوری موفق در المپیک ریو گفت: هدفم کسب مدال در المپیک است و قصد دارم در دو تورتمنت بزرگ تیراندازی در مونیخ و ریو شرکت کنم و احتمالا اردوهای نیز در داخل کشور برگزار می شود.

,

وی عنوان کرد: البته در مسابقات المپیک کار بسیار سخت تر از مسابقات جهانی و آسیایی است زیرا شرکت کنندگان بسیار جدی هستند و رقابت سختی برای کسب مدال وجود دارد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه