اخبار داغ

روسای امنیتی یوفا و فیفا تماشاگر بازی پرسپولیس و تراکتورسازی

روسای امنیتی یوفا و فیفا تماشاگر بازی پرسپولیس و تراکتورسازی
مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری اولین کارگاه بین المللی اصول ایمنی و امنیت ورزشگاه ها ی با حضور میهمانانی از فیفا،یوفا وAFC در تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛، محمد حسین حمیسی؛ مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد: اولین کارگاه بین المللی اصول ایمنی و امنیت ورزشگاه های فوتبال با حضور مدعوین خارجی و داخلی از فیفا،یوفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا  اسفند ماه در تهران برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 حمیسی بیان کرد:در راستای اجرای الزامات AFC ، پروژه ایجاد پست افسران امنیتی در باشگاه های حرفه ای با هماهنگی حراست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران از نیمه دوم اسفند ماه رسما" آغاز بکار خواهد کرد.
این مقام مسئول ادامه داد: بر همین اساس کمیته تدوین و مقرارت فدراسیون در حال پایان نگارش آیین نامه افسران امنیتی است.
وی گفت: در این کارگاه روسای کمیته امنیتی یوفا ، AFC و فیفا به عنوان مدرس سمینار آموزشی و توجیهی در خصوص مسائل ایمنی و امنیتی ورزشگاه ها  برای افسران امنیتی باشگاه های لیگ برتر و دسته یک برگزار کنند.
مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران  تاکید کرد: در این دوره آموزشی علاوه بر افسران امنیتی باشگاه ها از مدیران ورزشگاه های لیگ برتری و دسته یک و همچنین مسئولان و فرماندهان یگان های ویژه نیروی انتظامی و امنیتی دعوت بعمل می آید.     

,
,
,
,

وی گفت:در این سفر مسئولین امنیتی خارجی از ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی بازدید خواهند داشت و دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در 16 اسفند را از نزدیک  مشاهده خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه