اخبار داغ

ادامه دعوا بین گودرزی و کفاشیان: وزارت به دنبال سرپرست برای فدراسیون

ادامه دعوا بین گودرزی و کفاشیان: وزارت به دنبال سرپرست برای فدراسیون
انتخابات فدراسیون فوتبال عقب افتاده و در 11 اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می شود. وزارت ورزش معتقد است باید در روز 15 اسفند که دوره ریاست کفاشیان به پایان می رسد، سرپرست جدیدی برای فدراسیون منصوب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ -  انتخابات فدراسیون فوتبال عقب افتاده و در 11 اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می شود. وزارت ورزش معتقد است باید در روز 15 اسفند که دوره ریاست کفاشیان به پایان می رسد، سرپرست جدیدی برای فدراسیون منصوب شود اما هیات رئیسه فدراسیون می گوید این مغایر اساسنامه فیفاست و اگر چنین اتفاقی بیفتد، فوتبال تعلیق می شود. محمود گودرزی وزیر ورزش اما در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم می گوید کار غیر قانونی انجام نخواهد شد. او در پاسخ به این سوال که اگر شما سرپرست بگذارید احتمالا فوتبال تعلیق می شود، توضیح می دهد: «هر فدراسیونی که دوره اش به پایان می رسد، یک سرپرست برای آن انتخاب می شود تا شرایطی که برای رئیس وجود دارد از بین برود. در واقع سرپرست بدون موضع، شرایط را برای انتخابات آینده مهیا کند. این یک قاعده کلی است و به نظرم نمی آید فوتبال مستثنی از این قاعده باشد.» 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گودرزی ادامه می دهد: «اساسنامه ما در این زمینه سکوت کرده است. وقتی اظهار نظری نشده باید عرف را نگاه کنیم. ببینیم قوانین داخلی ما چه می گوید. از سویی اساسنامه بین المللی نفی قوانین کشورها نیست. الان تعارضی بین قوانین ما و آنها وجود ندارد.. باید ببینم طبق قوانین وزارت ورزش چه اختیاراتی دارد. حالا طبق روال عمل خواهیم کرد و به انتخابات نزدیک شدیم تصمیم گیری می کنیم.»

,

 

,

منبع: خبرآنلاین

,

hkjانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه