اخبار داغ

اصفهانیان: اگر داور به سود پرسپولیس اشتباه کرد چه باید بگوییم؟!

اصفهانیان: اگر داور به سود پرسپولیس اشتباه کرد چه باید بگوییم؟!
رئیس کمیته داوران فدارسیون فوتبال گفت: اگر خدایی نکرده داور اشتباهی به سود پرسپولیس مرتکب شد چه باید گفت؟ آیا باید این را بگوییم که پرسپولیس نقش در این اشتباه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با  فارس، در مورد اظهارات گرشاسبی عضو هیات مدیره پرسپولیس مبنی بر اینکه اشتباه داوری در بازی روز یکشنبه پرسپولیس و ذوب آهن عمدی تلقی خواهد شد گفت: هنوز که هیچ بازی انجام نشده ضمن اینکه داوری‌ها از گذشته تا امروز رصد می‌شده و ما ناظر داوری داشته‌ایم و همچنین داوری‌ها را هم آنالیز می‌کرده‌ایم. بنابراین در این مسابقه هم همین اتفاق رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرشاسبی عضو هیات مدیره پرسپولیس,

وی ادامه داد: نباید از هم اکنون فکر کنیم که اشتباهی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن رخ می‌دهد. حالا سوال من این است که اگر خدایی نکرده داور اشتباهی به سود پرسپولیس مرتکب شد چه باید گفت؟ آیا باید این را بگوییم که پرسپولیس نقش در این اشتباه داشته است. اصلا اینگونه صحبت کردن درست نیست و چنین حرفهایی شایسته یک مدیر نیست که بر زبان بیاورد. اینکه بگوییم اگر داوری اشتباهی کرد عمدی در کار بوده حرفه‌ای نیست.

,

وی در مورد اینکه چرا اسامی داوران 4 روز زودتر اعلام شد گفت: مشکلی در این رابطه وجود ندارد ما فقط اسامی داوران بازی‌های حساس مثل دربی پایتخت را یک روز قبل از مسابقه اعلام می‌کنیم. در سایر موارد شاید خبرها دیرتر رسانه‌ای شوند اما داوران خودشان می‌دانند که در کدام بازی قضاوت می‌کنند.

,

اصفهانیان در مورد اینکه ارزیابی خودش از اشکان خورشیدی داور بازی پرسپولیس و ذوب اهن چیست گفت: خورشیدی از داوران خوب کشورمان است و روند کاری مثبتی داشته و داور بین‌المللی ما هم بوده است. او تجربه لازم را برای قضاوت در این مسابقه دارد و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای قضاوت در این بازی داشته باشد.

,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه