اخبار داغ

سرلشکر فیروزآبادی در جمع خبرنگاران:

آمریکا قصد ضربه‌‌زدن به سرلشکر سلیمانی را دارد

آمریکا قصد ضربه‌‌زدن به سرلشکر سلیمانی را دارد
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمریکا قصد ضربه‌‌زدن به سرلشکر سلیمانی را دارد، گفت: مراقبت‌های خوبی از فرمانده سپاه قدس می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح امروز در حاشیه مراسم ختم سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی درباره تهدیدهای اخیر آمریکا علیه سرلشکر سلیمانی و انتشار برخی شایعات مبنی بر زخمی شدن وی، گفت: سرلشکر سلیمانی، حاج قاسم محبوب همه جبهه‌هاست و همه ملت‌های مظلوم و مسلمان و انقلابی چه ایرانی، چه افغانی و چه سوری و چه یمنی او را دوست دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح امروز در حاشیه مراسم ختم سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سؤالی درباره تهدیدهای اخیر آمریکا علیه سرلشکر سلیمانی و انتشار برخی شایعات مبنی بر زخمی شدن وی، گفت: سرلشکر سلیمانی، حاج قاسم محبوب همه جبهه‌هاست و همه ملت‌های مظلوم و مسلمان و انقلابی چه ایرانی، چه افغانی و چه سوری و چه یمنی او را دوست دارند.,

وی افزود: حاج قاسم قهرمان دوران جنگ است. او در لباس یک رزمنده سپاه وارد سپاه شده و به‌صورت بسیجی به دفاع رفت؛ او در جبهه‌ها سرلشکر سلیمانی شد، او بلد است که چگونه سازماندهی کند، چگونه بجنگد و چگونه در برابر سخت‌ترین دشمنان موانع ایجاد کند.

,

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با یادآوری حمله داعش به عراق و قصد آنها برای گرفتن کردستان عراق، گفت: وقتی داعش قصد داشت به کردستان عراق حمله کند مردم کردستان حالتی حیرت‌زده داشتند، اما حضور حاج قاسم آنجا و اینکه ظرف ساعتی نیروهایش را پای کار آورد، سد محکمی را در برابر داعش ایجاد و حضور داعش در کردستان را منتفی کرد و طبیعتاً این آثار و ویژگی‌ها موجب آزردگی دشمنان مسلمانان و اسلام می‌شود و آمریکایی‌ها را به‌سمت ضربه زدن به حاج قاسم حرکت می‌دهد، اما خودشان هم می‌دانند که این تهدیدها برای آرامش دل خودشان است.

,

سرلشکر فیروزآبادی گفت: سرلشکر سلیمانی از فرماندهان صف مستحکم حضرت صاحب‌الزمان(عج) است. خداوند پشتیبان اوست؛ راه سلیمانی راه حسین(ع) است و ان‌شاءالله به هدف خود خواهد رسید.

,

 سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سرلشکر سلیمی، با بیان اینکه سلیمی در جوانی وارد ارتش شد و از همان ابتدا عاشق ولایت و انقلاب بود، اظهار داشت: اگر بخواهیم بین امرا و افسران ارتش به‌لحاظ اعتقادات اخلاقی و انضباطی نمره بدهیم، امیر سلیمی نمره اول می‌گرفت.

,

رئیس ستادکل نیروهای مسلح مرحوم سلیمی را فردی هم‌صحبت، خوش‌نشین و متواضع دانست و گفت: به‌لحاظ نظامی یک افسر غیور و باانضباط و بسیار سخت‌گیر و سخت‌کوش بود.

,

سرلشکر فیروزآبادی گفت: شاید عبارت جنگ‌های نامنظم برای همه آشنا باشد، اما ممکن است با جنگ‌های نامنظم نام سلیمی آشنا نباشد و سلیمی حلقه وصل دوستان ارتشی به ستاد جنگ‌های نامنظم بود.

,

وی با اشاره به محاصره سوسنگرد در دوران جنگ 8ساله، اظهار داشت: وقتی سوسنگرد در محاصره قرار گرفت و تعداد زیادی از پاسداران و مسئولان دولتی در سوسنگرد در محاصره بودند، سرلشکر سلیمی در یک عملیات بزرگ نقش مؤثری در آزادسازی سوسنگرد داشت.

,

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: همه در نیروهای مسلح به سرلشکر سلیمی افتخار می‌کردند و به او با محبت می‌نگریستند. هیچ تفاوتی بین روحیات و خلقیات او چه در دورانی که فرمانده کل ارتش بود و چه در مشاورت نظامی حضرت آقا بود به وجود نیامد. یادم هست که حضرت آقا به او گفته بود "سلیمی، خودت باش" و حقیقتاً نیز امیر سلیمی تا آخرین لحظه خودش بود.

,

سرلشکر فیروزآبادی در پایان گفت: آخرین روزی که از ستادکل با هم خارج می‌شدیم، او را در طبقه هم‌کف دیدم، به هر حال من چون یک پزشک هم هستم حس کردم که حالش خوب نیست، اما او در آن وضعیت نیز بسیار باانضباط بود و متین حرکت می‌کرد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه