اخبار داغ

گورادیولا:مثل خانم‌‌ها هستم!

گورادیولا:مثل خانم‌‌ها هستم!
سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری درباره قراردادش با سیتی گفت: هنوز در بایرن هستم و در انگلیس درباره سیتی صحیت خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ چند روز پیش رسما اعلام کرد با منچستر سیتی قراردادی 3 ساله بسته است. گواردیولا امروز در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل بایرلورکوزن اظهاراتی تندی را علیه رسانه‌های آلمان انجام داد.

پپ در نشست خبری ابتدا درباره منچستر سیتی گفت: درباره منچستر سیتی تا آغاز فصل آینده صحبتی نمی‌کنم زمانی که در انگلیس حضور یافتم درباره آن نظر می‌دهم. من اعلام کردم که با تیم منچستر سیتی قرارداد بستم ولی هر روز نمی‌توانم اینجا بیایم و درباره سیتی حرف بزنم!

وی در واکنش به این سوال که می‌تواند روی دو تیم (بایرن و سیتی) تمرکز کند، افزود: من مانند خانم‌ها که می‌توانند درباره چند موضوع فکر کنند و تصمیم بگیرند می‌توانم روی کارهای مختلف تمرکز کنم و این کار برای من سخت نیست.


سرمربی سرشناس بایرن در ادامه به رسانه‌های آلمانی انتقاد شدیدی کرد و گفت: رسانه‌ها در اینجا برای شغل ما احترامی قائل نیستند. نمی‌دانم چرا به آنچه که می‌گوییم اهمیتی نمی‌دهند. نمی‌دانم چرا مردم به آنچه که ما می‌گوییم اعتماد ندارند! مردم باید به حرف‌های ما اعتماد کنند نه به حرف‌های مطبوعات!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,

گواردیولا در پایان علت حمله رسانه‌ها به او را گفت: بایرن همیشه عادت دارد سرمربیانش را کنار بگذارد، این بار یک سرمربی خواسته که تیم را ترک کند که خشم‌ آنها را برانگیخته است.
انتهای پیام/آ

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه