اخبار داغ

فرار بزرگ استقلال به سوی قهرمانی

فرار بزرگ استقلال به سوی قهرمانی
پیش از شروع هفته نوزدهم، می‌توان استقلال را برنده بزرگ بازی‌های روز یکشنبه دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در هفته هجدهم و توقف همه بالانشین‌های لیگ، استقلال با مساوی مقابل ذوب آهن در اصفهان عملکرد موفق‌تری نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی داشت. استقلالی‌ها با این یک امتیاز، فاصله‌شان با ذوب آهن را حفظ کردند و منتظر یکشنبه رویایی هفته آینده هستند. روزی که می‌تواند فاصله استقلال با بقیه مدعیان بیشتر از قبل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استقلال یکشنبه در راحت‌ترین بازی نیم فصل دوم، میزبان استقلال اهواز بخت برگشته خواهد بود. بازی که بعید است شاگردان مظلومی، مشکلی برای گرفتن سه امتیاز آن داشته باشند. در طرف مقابل، رقبای استقلال روبروی هم قرار می‌گیرند. ذوب آهن رده سومی در اصفهان میزبان پرسپولیس رده چهارمی است و سایپای رده پنجمی، در خانه با استقلال خوزستان تیم دوم جدول بازی می‌کند.

,

هر نتیجه‌ای در این دیدارها، به معنی فاصله گرفتن استقلال با رقبایش خواهد بود. استقلالی‌ها، ساعت 17 آخرین بازی هفته را برگزار خواهند کرد و قبل از شروع بازی این تیم، تکلیف بازی ذوب آهن با پرسپولیس و سایپا با استقلال خوزستان مشخص شده است. شاگردان مظلومی، با اطلاع کامل از نتایج رقبا، می‌توانند مقابل استقلال اهواز فرارشان به سمت قهرمانی لیگ پانزدهم را جشن بگیرند.

,
hkنتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه