اخبار داغ

نیمار جانشین رونالدو در رئال؟!

نیمار جانشین رونالدو در رئال؟!
سالروز تولد رونالدو و نیمار امروز است و احتمال این که ستاره برزیلی جانشین ستاره پرتغالی شود هم زیاد است. همین است که می گویند در فوتبال هیچ چیز غیر قابل پیش بینی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بن هیوارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئال مادرید درباره نیمار حق داشت. ستاره برزیلی اول توسط آن ها به عنوان ستاره بعدی دنیای فوتبال شناسایی شد، اما به جای تیم آن ها به بارسلونا رفت. دو سال و نیم گذشت و حالا در شرایطی که کریس رونالدو دیگر نیروی همیشگی را ندارد، ستاره اسبق سانتوس بهترین بازیکنی است که می تواند جای او را پر کند.

,

بارسلونا در سال 2013 در گرفتن امضای نیمار رئال را شکست داد و در عوض رئال مادرید همین کار را درباره گرت بیل کرد. اما پرس گفته بود اگر نیمار را می خریدند مطمئنا دیگر به دنبال بیل نبودند. وقتی نیمار به بارسا رفت اولین گلش برای آبی و اناری ها جام حذفی اسپانیا را هدیه داد. اما گرت بیل هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان برای رئال خوش درخشید. از آن زمان به بعد البته ستاره برزیلی سطح بازی اش را بالاتر برده و حالا به یکی از مهره های کلیدی در کنار مسی و سوارس تبدیل شده.

,

امروز (جمعه) نیمار 24 سال شد و در همین روز رونالدو باید تولد 31 سالگی اش را جشن بگیرد. هرچند این دو در مرحله های مختلفی از زندگی هستند. مهاجم بارسلونا در سربالایی زندگی در بارسا است و هنوز باید رشد کند و مهاجم رئال در سرازیری زندگی و کم کم رو به پایان می رود.

,

ماه گذشته در زوریخ و در مراسم توپ طلا کریستیانو بعد از مسی دوم شد و نیمار سوم. اما صحبت از این بود که آیا با وجود بازیکنانی مانند سوارس و لواندوفسکی آیا رونالدو استحقاقش را داشت که حتی جزو این 3 نفر باشد؟

,

و بعد از آن صحبت از این شد که شاید رونالدو دیگر هیچ وقت جزو 3 کاندیدای نهایی نباشد. نیمار اما برای اولین بار در کنار رونالدو و مسی در این مراسم و جزو کاندیداهای نهایی بود. مطمئنا در آینده نام او را باید به عنوان کسی که توپ طلا می برد شنید.

,

حالا رئال باید در تابستان تصمیمی بگیرد. در شرایطی که روزهای اوج رونالدو به نظر رو به پایان است، این تیم باید گزینه های دیگر را بررسی کند. آیا باید رونالدو بماند یا بازیکنی جانشین او شود؟ به زودی رئال باید در 2 بازار نقل و انتقالات محرومیت را تجربه کند و با توجه به این اتفاق اگر انتخاب رئال پیدا کردن جانشین برای رونالدو است، کمی عجله نیاز است.

,

اگر رونالدو در تابستان رئال را ترک کند، بیل تنها گزینه اصلی در خط حمله این تیم است. احتمال هم می رود که پست رونالدو بعد از او به این بازیکن هدیه داده شود.

,

اما مادرید هنوز هم عاشق جذب نیمار است و این علاقه را پنهان هم نمی کند. حتی این که خود بازیکن چندین بار گفته در بارسلونا خوشحال هست هم کفایت نمی کند که دیگر رئال برایش تلاش نکند. رفاقت او با مسی و سوارس هم همین طور.

,

این ها باید رئال را ناامید کند که نمی کند و از طر6ی صحبت های پدر نیمار که از پیشنهادات او می گوید و احتمال جدایی اش از بارسا را رد نمی کند هم آن ها را امیدوار می کند. در مقابل بارسا هم در حال تدوین یک قرارداد لوکس جدید برای نیمار است و به نظر انریکه جزئیاتی از این قرارداد می داند که چندی پیش گفته بود به نظرم او قراردادش را تمدید می کند.

,

خیلی بعید است که ببینیم نیمار هم تیمی هایش، هواداران و همه بارسایی ها را با رفتن به مادرید ناراحت کند. اما تصور بازی کردن او در رئال در آینده غیرممکن نیست. درست مثل هموطنش رونالدو که در بارسا بازی کرد، به اینتر رفت و بعد از آن به رئال پیوست. نیمار هم بازیکنی است که به دنبال رقابت جدید است و شاید مسیر رونالدو را طی کند.

,

حتی اگر نیمار قراردادش با بارسا را تمدید کند، فلورنتینو باز هم به او امیدوار است و شاید برای مدت ها بعد رویش حساب کند.

,

کریستیانو هم از سال 2009 برای رئال فوق العاده بوده است و هنوز هم در برنامه های زیدان برای تیمش جا دارد. اما از آنجا که در فوتبال همه چیز ممکن است در تاریخ 5 فوریه یک مهاجم دیگر که اتفاقا سطح جهاهی هم هست به دنیا آمده است: نیمار. و با وجود وفاداری به بارسلونا ستاره برزیلی بهترین و مناسب ترین گزینه برای جانشینی رونالدو است.

,
 
,
hkانتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه