اخبار داغ

آذری: پرسپولیس مثل استقلال دفاع نمی کند!

آذری: پرسپولیس مثل استقلال دفاع نمی کند!
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: برای گرشاسبی عضو هیات مدیره پرسپولیس احترام قائل هستم اما بهتر است که دوستان فرار رو به جلو نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید آذری در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار روز یکشنبه با پرسپولیس گفت: ما هفته گذشته هم مقابل استقلال مستحق برد بودیم اما نتوانستیم حقمان را بگیریم با این حال از کادر فنی تیم تشکر می‌کنم. امیدوارم مقابل پرسپولیس هم بازیکنان ذوب آهن مثل دیدار با استقلال شرافتمندانه بازی کنند و در این مسابقه از فرصت‌های گلزنی خود نهایت استفاده را ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه فکر می‌کند بازیکنانش مقابل پرسپولیس فرصت سوزی ‌می‌کنند؟ گفت: من نمی‌گویم فرصت سوزی بلکه درخشش سید مهدی رحمتی در درون دروازه استقلال باعث شد که از پیروزی دور بیمانیم امیدواریم که در بازی با پرسپولیس بتوانیم به حقمان برسیم.

,

آذری در مورد اینکه خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس برعکس استقلال ضعیف است گفت: ساختار استقلال به گونه‌ای بود که آن‌ها توانستند یک امتیاز را بگیرند استقلال در دیدار با ما حمله زیادی روی دروازه نداشت اما ساختار پرسپولیس هجومی است و این مسئله می‌تواند به زیبایی بازی اضافه کند بخصوص اینکه چمن ورزشگاه فولادشهر هم کیفیتش افزایش پیدا کرده با توجه به استراتژی هجومی تیم پرسپولیس بازی ما با  این تیم گره نمی‌خورد و امیدوارم که بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.

,

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان درباره اظهارات گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر اشتباهات داوری گفت: گرشاسبی از پیشکسوتان ما محسوب می‌شود اما باید خدمت ایشان بگویم که بهتر است فرار رو به جلو نکنند. ذوب آهن فوتبال کلاسیک و رو به جلو را بازی می‌کند و نیازی به مسائلی خارج از حیطه زمین فوتبال ندارد. من برای گرشاسبی احترام قائلم اما این صحبت‌ها فرار رو به جلوست و اینکه اذهان عمومی را به سمت و سوی دیگری سوق دهیم.

,

آذری تاکید کرد: هر کسی این روزها در زمین فوتبال اشتباه می‌کند می‌گویند اگر در اصفهان این اتفاق رخ داده بود وضع به گونه‌ای دیگر بود سوالم اینجاست آیا واقعا اشتباه داوری در تهران و یا شهر دیگری رخ نمی‌دهد؟ در بازی پرسپولیس و استقلال اهواز بازیکن پرسپولیس بازیکن استقلال را در محوطه جریمه سرنگون کرد چرا گرشاسبی در آنجا اظهارنظری نکرد. نباید فضای یک بازی زیبا را با چنین اظهاراتی به سمت فضای پر چالش ببریم. خود پرسپولیس هم نیازی به این صحبت‌ها ندارد و فوتبال کلاسیک و رو به جلویی را بازی می‌کند.

,

مدیرعامل ذوب آهن با اشاره به بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته گذشته گفت: در این مسابقه رضا نورمحمدی یقه امین منوچهری بازیکن سپاهان را گرفت و می‌خواست یقه او را پاره کند داور باید در این صحنه به او اخطار می‌داد اما با مدیریت از کنار آن گذشت. پس اشتباهات داوری در همه شهرها و به نفع و ضرر همه تیم‌ها رخ می‌دهد خوب نیست که فضای مسابقه را با چنین صحبت‌هایی به سمت چالش بکشانیم. نورمحمدی هم دو سه سال بازیکن خود من بوده و این مثال را به خاطر همین زدند. چنین صحبت‌هایی فقط ذهنیت منفی برای خود ساختار پرسپولیس ایجاد می‌کند. نباید این صحبت‌ها مطرح شود.

,

آذری در مورد اینکه برانکو بازی با ذوب آهن را یک دربی دانسته اظهار داشت: کسانی که فوتبال را فنی دنبال می‌کنند چنین نگاهی به فوتبال دارند اما برخی دیگر که به دنبال مسائل خاص هستند صحبت‌های دیگر را بیان می‌کنند ما هم در گذشته از برانکو به خاطر تلاشش در تیم ملی تقدیر کردیم.

,

مدیرعامل ذوب آهن در مورد استفاده از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر برای تماشاگران پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم از حق میزبانی خودمان استفاده کنیم. هرچند نگاه ذوب آهن همواره به هواداران پرسپولیس و استقلال نگاهی دوستانه بوده اما به دلیل محدودیت ورزشگاه نمی‌توانیم بیش از 10 درصد از ظرفیت تماشاگران را به تماشاگران تیم پرسپولیس بدهیم.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه