اخبار داغ

ملاقات با شهید زنده ی خرم آبادی+عکس

ملاقات با شهید زنده ی خرم آبادی+عکس
مدیرکل استاندارد لرستان با شهید زنده "سیدنورخدا موسوی" و همسر وی دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛  مرضیه قنبریان در این دیدار با اشاره به فداکاری و ایثار همسر این جانباز گفت: خانواده‌های جانبازان و به ویژه همسران آنان که زینب گونه هستند جایگاه ویژه ای دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک؛,

وی افزود: امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون فداکاری افرادی نظیر سید نورخدا موسوی است و باید قدردان این ایثار و از خود گذشتگی ها بود.

,

مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: آشنایی مردم با فداکاری‌های خانواده‌های جانبازان و ایثارگران، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک می کند.

,

کبری حافظی همسر جانباز در سخنانی گزارشی از روند مجروحیت این جانباز و شرایط جسمی وی ارائه کرد.

,

, ,

وی خدمت به این جانباز را توفیقی الهی دانست که نصیب وی شده است و گفت: توفیق پرستاری از سید نورخدا موهبتی است که همواره به خاطر آن شکرگذار درگاه الهی هستم.

,

سید نورخدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در درگیری با اشرار در شرق کشور و گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر جانباز شد و به این درجه رفیع نائل آمده است. سید نورخدا اکنون مدت 7 سال است که در کما به سر می برد که به لطف بیکران خداوند و امام زمان (عج) نفس می کشد.

,

بر اساس این گزارش: معاون ارزیابی انطباق، رییس اداره اندازه شناسی، رییس اداره توسعه منابع انسانی، و مسئول روابط عمومی اداره کل نیز در این دیدار حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه