اخبار داغ

15 اجرای پرفروش جشنواره موسیقی فجر

15 اجرای پرفروش جشنواره موسیقی فجر
در حالی که پنج روز به آغاز سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر مانده، 15 اجرا توانسته با اقبال مخاطبان موسیقی مواجه شود. نکته جالب توجه درباره وضعیت بلیت فروشی جشنواره، عدم موفقیت کنسرت های پاپ در جذب مخاطب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از فارس ، جشنواره سی و یکم موسیقی فجر از تاریخ 21 بهمن ماه کار خود را آغاز می کند و 6 سالن شهر تهران تا روز اول اسفندماه میزبان کنسرت های جشنواره موسیقی فجر خواهند بود. تا لحظه درج این گزارش بلیت 12 کنسرت جشنواره به طور کلی به فروش رسیده که در این میان تنها یک اجرا به موسیقی پاپ اختصاص دارد. لیست این اجراها به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

1-گروه آوای موج (بوشهر)

,

2-گروه چارتار

,

3-کاوه یغمایی (دو سانس)

,

4-گروه کامنت و داماهی

,

5-بارتولومی بیتمن

,

6-احسان خواجه امیری

,

7-دالیبور کاروای

,

8-مسعود شعاری و کریستف رضاعی

,

9-کیوان ساکت و سالار عقیلی

,

10-ارکستر ملی به رهبری لوریس چکناوراریان

,

11-انزو فاوتا

,

12-آنتونیو ری

,

در این میان سه اجرای دیگر نیز در مرز اتمام بلیت قرار گرفته اند. اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری، ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی و اجرای گروه کامکارها نیز به جمع اجراهایی که بلیتشان به طور کلی به فروش رفته، اضافه خواهند شد.

,

بلیت فروشی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از ۵ بهمن ماه و برای اولین بار در طول برگزاری جشنواره‌ موسیقی از طریق سه سامانه بلیت فروشی انجام می شود.

,

حمیدرضا نوربخش رییس جشنواره سی‌و‌یکم موسیقی فجر روز 13 بهمن ماه در گفت‌و‌گو با خبرنگار موسیقی فارس درخصوص آخرین وضعیت بلیت‌فروشی جشنواره گفته بود: «خوشبختانه در بحث بلیت فروشی از پیش‌بینی‌ها خیلی بهتر جلو رفتیم. حدود یک هفته بعد از آغاز بلیت‌فروشی رکورد سال گذشته را پشت سر گذاشتیم  و در حال حاضر فروش این دوره جشنواره از مرز یک و نیم میلیارد گذشته است.با توجه به این که نه روز تا به آغاز جشنواره مانده، این آمار فروش قابل قبول است. پیش‌بینی می‌کنیم که به رقم فروش بیش‌تر از این نیز دست پیدا کنیم. رقم فروش بلیت سال گذشته جشنواره در حدود یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بود.»

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه