اخبار داغ

کسب 8 مدال رنگارنگ توسط کارآموزان کردستانی در المپیاد ملی مهارت

کسب 8 مدال رنگارنگ توسط کارآموزان کردستانی در المپیاد ملی مهارت
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از کسب 8 مدال رنگارنگ توسط کاروان نخبگان مهارتی استان در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمیل احمدی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: : تیم کارآموزان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کردستان با شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت 2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنزکسب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آفتاب دل ,


وی گفت: از 14 نفر از نخبگان کردستانی که به شانزدهمین مسابقات ملی مهارت که در کرج برگزار شده بود بعد از اعلام نتایج عماد خالق پناه و آریان صادقی توانستند در رشته ی رباتیک مدال طلا، شعیب میره کی در رشته ی فناوری طراحی گرافیک مدال نقره، امیر حاجی بیرونی در رشته ی لوله کشی و گرمایشی مدال نقره، سرور علیزاده در رشته ی آشپزی مدال نقره، فردین میرزا زاده در رشته ی  جوشکاری مدال نقره وسید زانیار حسینی و نادر اسکندری در رشته ی مدیریت منابع آب و فاضلاب مدال برنز را کسب کردند.

,
,


احمدی افزود: برگزیدگان شانزدهمین و هفدهمین مسابقات ملی مهارت به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۷ در ابوظبی برگزار می ‌شود، اعزام خواهند شد.

,
,


وی اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت با هدف ترغیب جوانان به کسب مشاغل حرفه ای، هر سال با حضور منتخبین زیر 21 سال رشته های مختلف مهارتی برگزار شده و نفرات برتر در مسابقات جهانی مهارت شرکت می کنند.

,
,


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با بیان اینکه برای حضور کارآموزان در دوره‌های بعدی المپیاد ملی مهارت، برنامه‌ریزی‌های لازم از سوی اداره کل انجام می‌شود، افزود: برای کسب مدال‌های بیشتر و افزایش پوشش رشته‌ای اقدامات لازم انجام می‌شود.

,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه