اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

ملت ایران اجازه نخواهند داد تجربه تلخ مجلس ششم تکرار شود

ملت ایران اجازه نخواهند داد تجربه تلخ مجلس ششم تکرار شود
آیت الله محسن مجتهد شبستری گفت: ملت ایران تجربه مجلس ششم را دارند و قطعا اجازه نخواهند داد آن تجربه تلخ تکرار شود و ملتی که دیدند در فتنه 88 دشمنان قصد براندازی داشتند در انتخابات پیش رو نیز همچون همیشه با بصیرت وارد خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در مراسم همدلی و همزبانی نیروهای مسلح آذربایجان غربی، که در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار می شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن، ده سال رهبری فقیه بزرگوار، امام خمینی (ره) پایه ها را مستحکم کرد و پس از ایشان خلف صالحشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) در عرض این 27 سال با صلابت، قاطعیت، مدیریت و تدبر انقلاب را رهبری کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: در طول سال های پس از انقلاب همواره در مقابل کفار مقاوم و در مقابل خودی ها مهربان بوده ایم؛ تلاش ما استقامت در مقابل استکبار و از سوی دیگر تلاش برای فلسطین و سوریه و آزادی سرزمین های اشغالی از چنگال تکفیری های جنایت کار است.

,

امام جمعه تبریز افزود: ثبات هر چه بیشتر نظام و انقلاب در گروه اجرای کامل آیات قرآن کریم است و اگر تمامی آیات این معجزه الهی را مورد عمل قرار دهیم کشور گلستان می شویم.

,

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد کسانی که به دنبال دو قطبی سازی کشور هستند به هدف خود برسند و همه باید به دنبال حفظ وحدت و همدلی در جامعه باشند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: امروز جهان اسلام را دو خطر بزرگ تهدید می کند که حضرت اقا از آن به عنوان تسنن آمریکایی و تشیع انگلیسی یاد می فرمایند، کسانی که مزدور و دست پرورده آمریکا هستند و همه را تکفیر می کنند و در مقابل آن تشیع لندنی که سعی دارد افتراق و اختلاف ایجاد کند.

,

وی ادامه داد: امروز در آستانه دو امتحان بزرگ الهی هستیم، یکی 22 بهمن و دیگری انتخابات مهمی که در پیش است؛ راهپیمایی 22 بهمن باید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود تا دنیا وفاداری ملت ایران را ببیند و بفهمد که این ملت پای آرمان های امام و رهبری ایستاده است.

,

آیت الله مجتهد شبستری تصریح کرد: دشمن برای انتخابات نیز روزشماری می کند و انتظار می کشد افرادی که خواسته های آمریکا را در سر دارند به مجلس راه پیدا کنند، لذا مردم باید به دنبال انتخاب اصلح و حضور مسلمان های مستحکم و استکبارستیز باشند.

,

وی افزود: حضور گسترده و هر چه با شکوه تر مردم در انتخابات الزامی است و تعداد آرایی که به صندوق ریخته می شود به همان تعداد تیر به سمت آمریکا شلیک می شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ملت ایران تجربه مجلس ششم را دارند و قطعا اجازه نخواهند داد آن تجربه تلخ تکرار شود و ملتی که دیدند در فتنه 88 دشمنان قصد براندازی داشتند در انتخابات پیش رو نیز همچون همیشه با بصیرت وارد خواهند شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه